
Originally Posted by
ronsar
Καλημερα σε ολους.
Παιδια εχω ενα dreambox 500hd,μετα απο ατελες φορτωμα,προσπαθησα, να επαναφερω τις εργοστασιακες παραμετρους, ο DM ανοιξε κανονικα αναψε το πρασινο λαμπακι,εβγαλε την εικονα του στην οθονη,μετα αρχισε να αναβοσβινει το κοκκινο λαμπακι της ανομονης,και ηοθονη δειχνη μια την εικονατου,και μια εναν πρασινο φοντο ,με τα δυο γραναζια να περιστρεφονται στη επανω αριστερη γωνια,αυτο γινεται εναλαξ,διαρκως επι μιαμιση ωρα.(ζητω συγνωμην για την κακη περιγραφη).
οποιος εχει την καλοσυνη, ας βοηθησει.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ