geia sas paidia exo ena dm500s clone edo kai 2 meres mou grafei η υπηρεσια δεν βρεθηκε εχω αλλαξει τροφοδοτικο,τα ιδια τον εχω ανοιξει και ειδα οτι δεν εχει ταση στο lnb power που επρεπε να εχει 18 v .ψαχνοντας σε ξενα forum γραφουνε για αλλαγη του c4 .μηπως γνωριζει καποιος που ειναι αυτο στη motherboard ?δεν το βρισκω.eyxaristo









