dokimases na kaneis disable to dhcp apo to dreambox kai na baleis statiki ip opos kai xeirokinites rythmiseis sto nameserver kai sto gateway ?
pio image exeis ?
file lakos to exo paratirisi kai egw afto se clono dm500
tha balis xeirokinites tis rithmisis ip gateway kai namesserver kai tha kaneis epanekinisi kai tha deis oti tha exei lithi to problima sou
flie mou to exo dokimasi kai me disable dhcp,alla ta idia!
gia image exo gemini 4.20,alla exo dokimasi nabilo kai darkstar ,kai to problima sinexeizete!
pos eksigite me ena allo ruter baudtec me statik ip 1.1 pai sfera to 500ri ?kai me to thomson ip 10....oxi ?
prin doulebe mia xapa me to thomson me ta idia ip pou exi topa sto gateway!alla iparxei kati pou den eipa,
prin ligo kaipo perasa gemini 4.40 san eksipnos kai epatha time bomb,alla to epanefera me jtag ,kai pithanon kati epathe meta apo jtag .to trelo einai giati me ip 1.1 sinergazete to 500ri ,kai me ip 10.kai pano oxi?
υπαρχει καποιος τροπος να περασω ετοιμη λιστα με τα καναλια σωστα ρυθμισμενα και ταξινομημένα για για Hotbird, Astra 19 και Astra 28.2 ? χωρις να υπαρχουν τα περιτα καναλια services και οτι αλο υπαρχει αχρηστο?
υπαρχει κατι τετοιο ετοιμο να το περασω στον δεκτη?
Kalispera paidia mia erwtisi gia kati sto opoio exw mesanyxta...to cccam.prio mporei na mou pei kaneis se ti xreisimeuei kai an me auto douleuei kalytera to cs?
euxaristw prokatabolikws...