pantos o filos pu ekane 'factory reset' nomizo oti tin grami tin exase..[/QUOTE]
Τελικά έκανα συνδεση και βλέπω τα αρχεία. Την γραμμή την αντέγραψα σε χαρτι, οπότε μπορώ τώρα να την περάσω;
pantos o filos pu ekane 'factory reset' nomizo oti tin grami tin exase..[/QUOTE]
Τελικά έκανα συνδεση και βλέπω τα αρχεία. Την γραμμή την αντέγραψα σε χαρτι, οπότε μπορώ τώρα να την περάσω;
παντως εαν θελεις να μακουσεις σαν πιο μεγαλος η καλυτερη και ασφαλη αναβαθμιση ειναι μεσω καλωδιου ειτε με νουλ ειτε με μινι usb
το νουλ που γραφω πιο πανω ειναι για δεκτες που αναβαθμιζονται μεσω της σειριακης
ποιο card reader προτείνεται για 7020;πρεπει να κάνω κατι διαφορετικό στο cfg του emulator για να αναγνωρίσει την κάρτα;
για ποια καρτα μιλας? το διαβαστηρι του δεκτη δεν την βλεπει?
για τη blue dragon. Aπο τι είπαν μόνο 0 800 την διαβάζει κατευθείαν
Και στο 8000 δουελευεί κανονικά η καρτούλα.
Προσπαθώ να κάνω αναβάθμιση ένα DM500 μαιμου με το DREAMUP, αλλά ενώ πατάω connect και συνδεόμαι κανονικά δεν ανάβει η επιλογή flash, ούτε και μετά από 2 ώρες αναμονή.Καμιά βοήθεια κανείς;