Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 32 of 101 FirstFirst ... 72227303132333437425782 ... LastLast
Results 311 to 320 of 1008

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #311
    Member
    Join Date
    03-04-2009
    Posts
    61
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    o drakos paizei sto esotereriko cam tou DB 7025.Giati i gama kai i tita den epeze

  2. Advertise Here
  3. #312
    Member
    Join Date
    22-07-2006
    Location
    Chalkidiki, Greece
    Posts
    79
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ababapanos View Post
    Ξερετε να μου πειτε απο που να κατεβασω το newEnigma snapshot το λινκ του ειναι νεκρο... δηλαδη αυτο φταιει και οχι ο σερβιτορος μου? γιατι εγψ δεν βλεπω απο δρακο αλλα απο σερβιτορο
    Αυτό φταίει και όχι ο σερβιτόρος σου. Μπορείς να βάλεις και το τελευταίο LT6 1/2 που εχει τους τελευταίους drivers για 500hd (15/10/2010) και είναι πολυ καλό

  4. #313
    Junior Member
    Join Date
    02-08-2009
    Posts
    18
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by lakis21 View Post
    Αυτό φταίει και όχι ο σερβιτόρος σου. Μπορείς να βάλεις και το τελευταίο LT6 1/2 που εχει τους τελευταίους drivers για 500hd (15/10/2010) και είναι πολυ καλό
    ok τωρα εχω το gemini, παρολο λοιπον που μαρεσει και ηταν ευκολο θα το βγαλω αν ειναι να φτιαξουν τα HD, ποιο να βαλω το LT6 1/2? η το ewEnigma snapshot ? αλλα το h@@p://feed.newnigma2.to/unstable/im...1015104713.nfi δεν λειτουργει και δεν μπορω να το βρω. μηπως το εχεις να μου το στειλεις?

  5. #314
    Junior Member
    Join Date
    02-08-2009
    Posts
    18
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    μια βοηθεια παρακαλω, εκανα οτι μου ειπε ο φιλος lakis21 πιο πανω, εβαλα το LT6 1/2 που εχει τους τελευταίους drivers για 500hd, αλλα πατωντας το μπλε κουμπι δεν εχει για εγκατασταση το cccam οπως το gemini ουτε το μενου για να το ενεργοποιω και να το απενεργοποιω. τωρα τι κανω ?

    ευχαρηστω πολυ!

  6. #315
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ababapanos View Post
    μια βοηθεια παρακαλω, εκανα οτι μου ειπε ο φιλος lakis21 πιο πανω, εβαλα το LT6 1/2 που εχει τους τελευταίους drivers για 500hd, αλλα πατωντας το μπλε κουμπι δεν εχει για εγκατασταση το cccam οπως το gemini ουτε το μενου για να το ενεργοποιω και να το απενεργοποιω. τωρα τι κανω ?

    ευχαρηστω πολυ!
    Είναι απλό φιλε μου. Το περνάς εσύ με το χέρι.
    Γνωρίζεις πως γίνεται?

  7. #316
    Junior Member
    Join Date
    02-08-2009
    Posts
    18
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ενταξει τα καταφερα και το περασα με το χερι. και επιτελους το nova cinema HD παιζει κανονικα χωρις κοληματα. για στο sports HD δεν ξερω γιατι τωρα δεν ειναι ανοιχτο.

    Μου εγινε ομως το εξής κουλό! πριν με την εναλλαγή στα καναλια απο to nc1 στο nc hd , κολησε η εικονα και ακουγονταν μονο ο ηχος.και το ιδιο σε οποιο καναλι και αν πήγαινα... Τον εκανα επανεκινηση τον δεκτη για την ωρα παιζει κανονικα. Να ανησυχώ για το μέλλον? η λετε να ηταν κατι τυχαίο?

  8. #317
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ababapanos View Post
    ........
    Μου εγινε ομως το εξής κουλό! πριν με την εναλλαγή στα καναλια απο to nc1 στο nc hd , κολησε η εικονα και ακουγονταν μονο ο ηχος.και το ιδιο σε οποιο καναλι και αν πήγαινα... Τον εκανα επανεκινηση τον δεκτη για την ωρα παιζει κανονικα. Να ανησυχώ για το μέλλον? η λετε να ηταν κατι τυχαίο?
    μάλλον τυχαίο αλλα παρακολούθησε το

  9. #318
    Junior Member
    Join Date
    02-08-2009
    Posts
    18
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλημερα συνδεσα εναν σκληρο εξωτερικο δισκο στον 500HD μου, αλλα ενω μου τον αναγνωριζει κανονικα ,για να κανω ενγραφη μου ζυταει να κανει διαμορφοση, παταω να γινει η διαμορφοση και μετα απο λιγη ωρα μου βγαζει σφαλμα mkfs field αν θυμαμαι καλα.

    Τι μπορει να φταιει?

  10. #319
    Member
    Join Date
    22-07-2006
    Location
    Chalkidiki, Greece
    Posts
    79
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ababapanos View Post
    μια βοηθεια παρακαλω, εκανα οτι μου ειπε ο φιλος lakis21 πιο πανω, εβαλα το LT6 1/2 που εχει τους τελευταίους drivers για 500hd, αλλα πατωντας το μπλε κουμπι δεν εχει για εγκατασταση το cccam οπως το gemini ουτε το μενου για να το ενεργοποιω και να το απενεργοποιω. τωρα τι κανω ?

    ευχαρηστω πολυ!
    Για να εγκαταστήσεις τα emus στο LT πατάς το κουμπι menu και οχι το μπλε και επιλέγεις LT Menu, εκει εχει addons κτλ.

  11. #320
    Member
    Join Date
    22-07-2006
    Location
    Chalkidiki, Greece
    Posts
    79
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Σ' όσους έχουν Dreambox 8000 και δρακουλάκι στα εσωτερικά readers με CCCam 2.1.4 ή 2.1.1 και δεν του κάνεις αλλαγη provider ενω περνάμε κανόνικα γραμμές, Να δοκιμάσουν με Newcs να διαβάζουν την κάρτα και θα είναι οκ! :)

    Ενάς καλός συνδιασμός είναι CCCam 2.11/NewCS 1.67. και όλα σφαίρα! και τα au κανονικά!
    Βάζω CCCam για client για να μπορω να έχω και gata μέσα για το βούλγαρο πχ ;)
    Οπότε το ενα reader το διαβάζει ο NewCS και το βλέπει Το Cccam Και το αλλο το διαβάζει και το βλέπει το CCCam.

    Το παραπάνω πρόβλημα παρατηρήθηκε σε 8000 και σε 7020 με CCCam.
    Φιλικά πάντα και για όσους το ψάχνουν!

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •