o drakos paizei sto esotereriko cam tou DB 7025.Giati i gama kai i tita den epeze
o drakos paizei sto esotereriko cam tou DB 7025.Giati i gama kai i tita den epeze
ok τωρα εχω το gemini, παρολο λοιπον που μαρεσει και ηταν ευκολο θα το βγαλω αν ειναι να φτιαξουν τα HD, ποιο να βαλω το LT6 1/2? η το ewEnigma snapshot ? αλλα το h@@p://feed.newnigma2.to/unstable/im...1015104713.nfi δεν λειτουργει και δεν μπορω να το βρω. μηπως το εχεις να μου το στειλεις?
μια βοηθεια παρακαλω, εκανα οτι μου ειπε ο φιλος lakis21 πιο πανω, εβαλα το LT6 1/2 που εχει τους τελευταίους drivers για 500hd, αλλα πατωντας το μπλε κουμπι δεν εχει για εγκατασταση το cccam οπως το gemini ουτε το μενου για να το ενεργοποιω και να το απενεργοποιω. τωρα τι κανω ?
ευχαρηστω πολυ!
ενταξει τα καταφερα και το περασα με το χερι. και επιτελους το nova cinema HD παιζει κανονικα χωρις κοληματα. για στο sports HD δεν ξερω γιατι τωρα δεν ειναι ανοιχτο.
Μου εγινε ομως το εξής κουλό! πριν με την εναλλαγή στα καναλια απο to nc1 στο nc hd , κολησε η εικονα και ακουγονταν μονο ο ηχος.και το ιδιο σε οποιο καναλι και αν πήγαινα... Τον εκανα επανεκινηση τον δεκτη για την ωρα παιζει κανονικα. Να ανησυχώ για το μέλλον? η λετε να ηταν κατι τυχαίο?
καλημερα συνδεσα εναν σκληρο εξωτερικο δισκο στον 500HD μου, αλλα ενω μου τον αναγνωριζει κανονικα ,για να κανω ενγραφη μου ζυταει να κανει διαμορφοση, παταω να γινει η διαμορφοση και μετα απο λιγη ωρα μου βγαζει σφαλμα mkfs field αν θυμαμαι καλα.
Τι μπορει να φταιει?
Σ' όσους έχουν Dreambox 8000 και δρακουλάκι στα εσωτερικά readers με CCCam 2.1.4 ή 2.1.1 και δεν του κάνεις αλλαγη provider ενω περνάμε κανόνικα γραμμές, Να δοκιμάσουν με Newcs να διαβάζουν την κάρτα και θα είναι οκ! :)
Ενάς καλός συνδιασμός είναι CCCam 2.11/NewCS 1.67. και όλα σφαίρα! και τα au κανονικά!
Βάζω CCCam για client για να μπορω να έχω και gata μέσα για το βούλγαρο πχ ;)
Οπότε το ενα reader το διαβάζει ο NewCS και το βλέπει Το Cccam Και το αλλο το διαβάζει και το βλέπει το CCCam.
Το παραπάνω πρόβλημα παρατηρήθηκε σε 8000 και σε 7020 με CCCam.
Φιλικά πάντα και για όσους το ψάχνουν!