η εικονα ου μου βγαζει ειναι αυτη
ξερει κανεις τι πρεπει να κανω?
η εικονα ου μου βγαζει ειναι αυτη
ξερει κανεις τι πρεπει να κανω?
Αυτό είναι ένα απλό crash, ίδιο με το γνωστό blue screen των windows
και μπορεί να προέλθει από οτιδήποτε δεν λειτούργησε σωστά.
Το μόνο που μπορείς να κανεις είναι επανεκίνηση του δέκτη,
μεταφορά του αρχείου enigma*_crash* σε έναν υπολογιστή και ανάλυση του περιεχομένου.
Αν έχεις όρεξη ανέβασε το εδώ και κάποιος θα βρεθεί να ρίξει μια ματιά.
paides ta fota sas .na parw dbox 800 hd 220 euro hhhhh 500 hd ???.thanks
Θέλω να εγκαταστήσω το TotalFootbal Plugin σε NABILO IMAGE σε dm500. Που ακριβώς θα αντιγράψω το φάκελο var;
O 800 pou perigrafeis einai maimou kinezikis katagogis kai mporeis na ton breis kai ftynotera psaxnontas ligo sto google , o 500hd den yparxei akoma os clonos opote exei timi gyro sta 350 euro , omos exei taxytero epeksergasti . den exei kanoniki usb ( mini ) den mporeis na syndeseis px smargo , den exei tin dynatotita esoterikou sklirou ( esata ) kai merika akoma ( esata ). . . legetai oti den diabazei tis rsa kartes ( px gamma ) logo asymbatotitas hardware , diabazei pantos oles tis apantreutes gnisies .
apopsi mou to 500hd exei kalytero hardware alla ysterei se eukolies ... exei kai merikes paidikes astheneies os neo modelo ...
to 800ari maimou exei " logiki " timi ,kai kanei mia xara ti douleia tou mporeis na to peis kai value for money .
i apofasi pantos einai dikia sou kathos nomizo oti kai na epilekseis den tha to metanioseis .
isos na perimeneis kai ligo mexri na kykloforisoun kai ta 800hd se , kai 7020 hd gia na exeis perisoteres epiloges .
episis yparxei kai o vu+ solo - duo .
καλυτερα τον 500hd. το εχω ξαναγραψει εαν αχρηστεψουμε την R1010/1011 και του βαλουμε ενα καλωδιο για usb θυρες στην υποδοχη που εχει μεσα ανετα συνδεουμε οτι θελουμε στις usb. αυτα ειναι δοκιμασμενα και τον δουλευω χωρις κανενα προβλημα (οχι καπου ακουσα η" σε καποιο φορουμ το ελεγε καποιος) απο εμενα.
αγαπητε φιλε αν ομως δεν πιανουν τα χερια του , και δεν εχει σχεση με κολλητηρια ?
αν τον καταστρεψει και χασει και την εγγύηση ?
δεν διαφωνώ μαζι σου απλα κανω το δικηγόρο του διαβολου .
αγαπητε mod δεν χρειαζεται τιποτε ενα κατσαβιδακι ψιλο να ξυσεις τις δυο μικρες κεραιουλες της αντιστασης( κεραιουλες τροπος του λεγειν)