Μην απογοητεύεσαι τόσο εύκολα!!
Το 120 είναι μια χαρά
Λοιπόν..
Ξεκινάς με τον 120!
Πήγαινε εδώ και διάβασε τι πρέπει να κάνεις, με την δαφορά
πως παραβλέπεις και αντικαθιστάς την 192.168.0.x με 192.168.1.x
γιατί νομίζω όλα τα WAG έχουν 1 αντί 0.
Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να ορίσεις μία ip για τον 500άρη,
παράδειγμα την 192.168.1.11
Μόλις τελειώσεις συνεχίζεις με τον δέκτη:
500-network.gif
Save και έτοιμος!















