
Originally Posted by
doulapa
Milto kalimera ,
Koita ligo mhn exei o dream sim e-star v1.0 . Eixa mia mera kai pedeyomoun me auto. An exei tetoia thes ta eidika images pou yparxoun gia auto to dekth . Bale sto google e-star sim images kai tha se paei sto forum . Tora gia to upload. Valto me seriakh kai null me to dream up (kapoio pou na ton yposthrizei) kai meta otan fortosei to dreamup kai sou bgalei thn ip sthn othonh (na exeis kai thn lan epano) baltei sto firefox kai steile to image. Logika an ola einai ok tha sou kanei boot.
Filika D.