Επίσης παιδιά,έχω και άλλες ερωτήσεις,όπως,πως μπορώ να βάλω στο dream τα picons που κατέβασα?
Επίσης παιδιά,έχω και άλλες ερωτήσεις,όπως,πως μπορώ να βάλω στο dream τα picons που κατέβασα?
Με τον δέκτη ενός φίλου στο δικό μου router βλέπω κανονικά, ενώ αυτός χρησιμοποιώντας τον δικό μου δεν έχει φως.Σημειώνω ότι μας σερβίρει το ίδιο άτομο, ο δέκτης είναι ίδιας μάρκας και το μόνο που αλλάζει είναι το image και το cccam που είναι εγκατεστημένα στους δέκτες.
Υ.Γ.Τι πρέπει να κάνω για να δω αν έχω επαφή με τον server;
den to ethesa sosta ean iparxei kalitero menou gia tis egrafes enoo giati auto pou exei o dektis einai poli aplo oute na programatiso den mporo egrafi
μπορεις να προγραμματισεις εγγραφη απο το epg των προγραμματων. πατησε το κουμπι
info και επελεξε το προγραμμα που θελεις με τα πληκτρα < > και πατησε το πρασινο για να προσθεσεις ενα timer θα μπεις στο timer edit. επισης εχουμε την δυνατοτητα time shifting.
Καλησπερα...
Εχω εναν 500HD και προσπαθω εδω και καιρο να βγαλω ακρη με το Parental control.
Το σεταρω κανονικα και οσο ειναι αναμενο το dreambox δεν εχω προβλημα, ολα παιζουν κανονικα με τα pin με ολα.
Οταν τον κλεισω τελειως και απο ρευμα, ειναι σαν να μην σωνει τα settings και πρεπει να τα ξανασεταρω...
γνωριζει κανεις κατι...?
& oταν χτυπαω την ip του dreambox απ το pc...βγαζει ...the page cannot be found...
επισης ογνωριζει κανεις κατι...?
& το τελευταιο...εχω βαλει timer για να με ειδοποιησει οταν ξεκιναει καποιο προγραμμα που θελω και δεν λειτουργει...
Από αυτά συμπεραίνουμε πως ο δέκτης σου δεν
επικοινωνεί με το υπάρχον δίκτυο.
Κοίταξε αυτήν την μάσκα στο #401
Βάλε σταυρουδάκι στο "enable network" και "dhcp".
Αν δεν δουλέψει έτσι τα ξαναλέμε..
======== ***************** ============
Μου κάνει εντύπωση που ακόμα δεν πήρες απάντηση από κάποιο παιδί
από την στιγμή που πολλοί έχουν τον 800άρη...
Δεν έχουν καιρό....
Κάνουν καμάκι στις δράκαινες...
Λοιπόν φίλε μου, επειδή δεν γνωρίζω τι image και τι άλλο είναι περασμένο
στον δέκτη σου, θα σου πρότεινα να αποθηκεύσεις τις ρυθμίσεις
από τα κανάλια σου και ότι άλλο σοβαρό υπάρχει και να του περάσεις ένα
"φρέσκο" image.
Μην με ρωτήσεις όμως ποιό γιατί όλα αυτά τα gemini, nabilo, merlin κλπ.
δεν τα χρησιμοποιώ και δεν τα θυμάμαι πιά αλλα σίγουρα είναι ιδανικά για αρχάριους.
Eπ' ευκαιρία θέλω να επισημάνω στους αναγνώστες:
Συμμετοχή σε ερωτήσεις/απαντήσεις ευπρόσδεκτη και επιθυμητή!
Δεν κάνουμε διάλογο, σε forum είμαστε!!