an boreis anevase to eyxaristo
an boreis anevase to eyxaristo
ena gemini 4 sto kurio @malefas ...eftaseeeeeeee![]()
Διαβαζω-διαβαζω και εχω τρελαθει.....τελικα πιο ειναι το σταθερο image για κλωνο 500s.
To gemini να το φοβαμαι ? Πιο να βαλω ??
καλημερα σε ολους μια βοηθεια για τον 500hd θελω να κανω συνδεση τον δεκτη με το dcc kai den μπορω εχω προβλημα με τον ip αν εχει καπιος τη καλωσινη να βαλη πως κανης τη γεφιρα για τη τωρα τον εχω παρη πρωτα ειχα αλο δεκτη καμια σχεση με τους dreambo και δεν γνωριζω τιποτα και κατι αλο το μινη usb ου νομιζω δεν δουλευη μηπως θελη κατι ευχαριστω και τον φιλο douro για την πρωτη βοηθεια