giasas filimoy exo agorasi ena klono 500ari kai 8elo na ton setaro mpori kapios na me dosi ena xeri boi8ias .
giasas filimoy exo agorasi ena klono 500ari kai 8elo na ton setaro mpori kapios na me dosi ena xeri boi8ias .
διάβασε εδώ και μετά ζητάς βοήθεια http://www.satsupreme.com/showthread...%91!%BB/page18
kalimera se olous
exo mia BD kai thelo na tin diavazei o 500arakis mou.
mporeite na mou thimisete poio cam prepei na katevaso?
exo mgcamd 1.35a ti allo prepei na exo?
thanks
δουλευει οπως δουλευε και η γαμα http://www.satsupreme.com/showthread...E%99%CE%91!%BB
oi odigies pou exei einai gia cccam.
ego exo mgcamd kai thelo na mou diavasei tin BD sto esoteriko slot tou 500araki.
ginete?
den thelo gia cccam giati den ksero an to cccam kanei AU.
to mgcamd apo oti mou eipan kanei.
an kapou kano lathos diorthoste me.
kai kati akoma... i karta paei me to tsipaki pano i kato?
thanks
a i karta me to chip kato .
sto esoteriko reader sto 500s exo sobares amfibolies oti diabazei me opoio cam ti bd . einai thema hardware .
sigoura ti diabazei me eksoteriko phoenix sta 6Mhz .
me cccam os 2.1.2 kanei au , gia dm 500s milame panta . min ta mpedeuoume me ta 800 kai 8000 ...
an theleis to mgcam , prepei na baleis newcs or reader kai to mgcam os client .
tha baleis cccam 2.1.2 me tis rythmiseis pou idi sou exoun ypodiksei . me phoenix kai kalodio rs232 .
ena megalo thanks se olous sas...
ta katafera....