Filoi mou pos mporo na diavaso mia gatoula sto esoteriko reader tou dm800 mou me mgcamd kai newcs? To xo kataferei me cccam alla mou tin dinei na allazo cam sinexeia sto zapping...Eyxaristo
παιδια εχο τον 800αρι με GP2 και οταν βαζω το γεογραφικο μηκος και πλατος για να μου δουλεψει το μοτερ παει σε ολους τους δοριφορους κανονικα αλα δεν παει ακριβος. παω να κανω ρυθμηση χειροκινητα τον βρησκο με οσο ποιο πολυ db μπορω μετα παταω αποθηκευση θεσης και μετα save αλα οταν βγενω απο το μενου και παω στα καναλια παλι μου παει στην αρχικη ρυθμηση που ειχε με το λιγο db.το μοτερ δεν εχει προβλημα γιατι και με τον 500 που εχο κανει χειροκινητα αποθηκευση τους δοριφορους και με παει καρφι σε ολους και ειναι οκ.πως γηνετε να αποθηκευσω και στο 800 ολους τους δοριφορους χειροκινητα??και οχι να μην το δουλευω με το πλατος και το μηκος???
Καλησπερα παιδια!
εχω εναν dreambox 500 ο οποιος ειναι συνδεδεμενος στο τοπικο μου δικτυο!
Ξερει κανεις πως μπορω να βλεπω οτι παιζει η tv στο pc μου??
Με ποιο προγραμμα κ αν ξερετε που το βρισκω!
Νε γηνεται με το vlc βαζεις ip του δεκτη στο προγραμα και βλεπεις οτι πεζει στην tv
Σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου!
Μπορεις να μου πεις απο που το κατεβαζω το vic??
καποιο λινκ 8α με βοηθουσε γιατι εχω χαθει στο google να ψαχνω κ ακρη δεν βγαζω!!
Σε ευχαριστω εκ των προτερων!!
Σε ευχαριστω φιλε μου!
paides blepeii kaneis avon me free cline??ythanks