Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 59 of 101 FirstFirst ... 93449545758596061646984 ... LastLast
Results 581 to 590 of 1008

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #581
    Member
    Join Date
    11-10-2008
    Posts
    50
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Paidia boithia sxetika me to kanali ODIE toy ippodromoy ston HELLAS-SAT eho vali ekei kati klidia poy doylepsan, giati anixan kapoia kanalia opos ant1 europe alla to ODIE topota. den anigi ayto to kanali mipos apla ta kleidia poy perasa den itan giafto den xero kai polla...

  2. Advertise Here
  3. #582
    Member
    Join Date
    24-07-2009
    Posts
    43
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπερα

    Εχω dreambox 800hd και θελω να ρυθμισω το tuner, υπαρχει κεντρικη εγκατασταση δορυφορικης με πολυδιακοπτη με δυο δορυφορους astra kai hotbird, εγω εχω τα settings me disec A/B Και εχω προβλημα στο να εχω σημα και στους δυο.Εχω σημα μονο στον HOTBIRD kai μερικες φορες στον astra, γνωριζει καποιος πως μπορω να ρυθμισω το tuner ωστε να εχω και τους δυο δορυφορους? με εναν απλο δεκτη τους εχω με τον dm800hd τιποτα.

    γνωριζει καποιος?

    ευχαριστω

  4. #583
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by gorgovit View Post
    Καλησπερα

    Εχω dreambox 800hd και θελω να ρυθμισω το tuner, υπαρχει κεντρικη εγκατασταση δορυφορικης με πολυδιακοπτη με δυο δορυφορους astra kai hotbird, εγω εχω τα settings me disec A/B Και εχω προβλημα στο να εχω σημα και στους δυο.Εχω σημα μονο στον HOTBIRD kai μερικες φορες στον astra, γνωριζει καποιος πως μπορω να ρυθμισω το tuner ωστε να εχω και τους δυο δορυφορους? με εναν απλο δεκτη τους εχω με τον dm800hd τιποτα.

    γνωριζει καποιος?

    ευχαριστω
    Δοκίμασε προχωρημένες ρυθμίσεις
    LNB1......Ενεργοποήση εντολής diseqc AA........Το δορυφόρο που έχεις στη πρώτη θύρα
    LNB2......Ενεργοποήση εντολής diseqc AB........Το δορυφόρο που έχεις στη δεύτερη θύρα

  5. #584
    Member
    Join Date
    24-07-2009
    Posts
    43
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Δοκίμασε προχωρημένες ρυθμίσεις
    LNB1......Ενεργοποήση εντολής diseqc AA........Το δορυφόρο που έχεις στη πρώτη θύρα
    LNB2......Ενεργοποήση εντολής diseqc AB........Το δορυφόρο που έχεις στη δεύτερη θύρα
    φιλε douro δες λιγο τις ρυθμισεις μου και πες μου που εχω λαθος σε παρακαλω.
    Mode παραμετροποιησης ........................................ .............. προχωρημενο
    δορυφορος ........................................ ................................ Hotbird
    LNB ........................................ ................................ LNB1
    Priority ........................................ ................................ αυτοματα
    LOF ........................................ ................................ Universal LNB
    Voltage mode ........................................ ............................... Πολωση
    Αυξημενο voltage ........................................ ............................... oxi
    Tone mode ........................................ ............................... Μπαντα
    DISEqC.................................. ..................................... 1.1
    Toneburst ........................................ ............................... κανενα
    Ενεργοποιηση εντολης DISEqC.................................. .................................... AA
    Γρηγορο DISEqC ........................................ ..................................... οχι
    Επαναληψη διαδοχης ........................................ .............................. οχι
    Σειρα εντολων ........................................ ................................ commited ,toneburst
    Uncommitted DISEqC command................................. .................................... Κανενα
    DISEqC repeats ........................................ ............................... Κανενα
    Tone ampitude ........................................ .............................. 800mv

    το ιδιο εχω κανει και για τον astra με την διαφορα οτι εχω βαλει LNB2 και ΑΒ στο DISEqC

    σε ευχαριστω

  6. #585
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Σωστά είναι, βάλε όμως και Uncommitted DISEqC command=>Input 1......ή αλλιώς γύρνα το diseqc σε 1.0

  7. #586
    Member
    Join Date
    24-07-2009
    Posts
    43
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Σωστά είναι, βάλε όμως και Uncommitted DISEqC command=>Input 1......ή αλλιώς γύρνα το diseqc σε 1.0

    και στο LNB2 Uncommitted DISEqC command=>Input 2 ?

  8. #587
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by gorgovit View Post
    και στο LNB2 Uncommitted DISEqC command=>Input 2 ?
    Input 1 και εκεί και μετά δοκιμάζεις με 2

  9. #588
    Member
    Join Date
    24-07-2009
    Posts
    43
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    [QUOTE=douros;699101]Input 1 και εκεί και μετά δοκιμάζεις με 2[/QUOTE

    σε ευχαριστω φιλε για την βοηθεια, ειναι καλυτερα απο πριν αλλα και παλι εχω προβλημα σε μερικα καναλια , ισως φταιει και το tuner

  10. #589
    Senior Member
    Join Date
    09-03-2009
    Posts
    160
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    arxarios mia voitheia: pou vriskoume SoftCam keys gia 800 HD?

  11. #590
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    psakse sto kentriko section tou forum ...

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •