Γνωρίζει κάποιος πως κάνουμε rename τα κανάλια σε 800άρη;
dreambox edit h
pano belaki menu rename .
Kalispera sas! Exo balei ena stikaki(Crypto redi pc 50) se newnigma 3.1(DM800HD). H egatastasi egine kanonika tou .ipk kai .tgz kai to systima anagnorise kai tous drivers. Den to vlepo omos pouthena san deutero dekti USB. Xreiazetai kati allo px na kano mount i kati tetoio telospanton???
exw dm500hd kai thelw na dokimasw prwth fora na loggarw alla ap oti nomizw den mporw ektos ean tyxon yparxei kanenas tropos pou den mporw na skeftw mias kai den exw xanaloggarei.
1)vlepw apo servitoro
2)exw gamma gia ollando kai vulgaro alla ap oti mporesa na dw kai diavasa kai edw den tis pezei o 500hd sto eswteriko card reader
me vasi afta pou anefera logika den mporw na loggarw etsi den einai?
Genikws milaw, gia dokimi eite apo vulgaro eite apo ollando eite apo thn kyria...
παιδια καλημερα εχω ενα dreambox 500 κλόνο ο οποιος δεν αντιδρα καθολου εχει μουλαρωσει τελειως!
Μονο το πράσινο λαμπάκι αναβει κ δεν παίρνει καμία εντολή απο το τηλεκοντρολ!
Δοκίμασα με RS232 να κάνω αλλαγη image με Dreamup κ δεν επικοινωνει καθόλου.
Τι πρέπει να κανω για να τον επαναφέρω;
τουλάχιστον να δουλέψει το dreamup!
Ευχαριστώ
με το dreamup 1.2.2.0 δοκιμασε μολις πατησεις connect βγαλε/βαλε το δεκτη απο το ρευμα μεχρι να ξεκινησει να κανει connect