Απο το μενού επέλεξε Παραμετροποίηση, = > Σύστημα => A/V Settings
Εκει πας στην επιλογής AC3 Downmix και το κάνεις NAI
Τα καναλιά τα HD εκπαίμπουν Dolby Digital 5.1 και αν το συνδέσεις σε AV ενυσχητή θα ακούς ήχο 5.1, με την παραπανώ αλλάγη απενεργόποιεις την AC3 εξόδος και την προσάρμοζει σε σε stereo για να σου παίξει όπως όλα τα αλλά κανάλια SD!











