παιδια,γεια σας.
μια βοηθεια θελω.υπαρχει νομιζω, ειναι αντισταση κεραμικη διπλα απο την υποδοχη που μπαινει η τροφοδοσια του ρευματος μεσα στην καρτα enoς dreambox 500s.
γνωριζει κανεις τιποτα απο τα παραπανω, τι ohm ειναι?
ευχαριστω
παιδια,γεια σας.
μια βοηθεια θελω.υπαρχει νομιζω, ειναι αντισταση κεραμικη διπλα απο την υποδοχη που μπαινει η τροφοδοσια του ρευματος μεσα στην καρτα enoς dreambox 500s.
γνωριζει κανεις τιποτα απο τα παραπανω, τι ohm ειναι?
ευχαριστω
Καλησπερα,
εχω ενα DM800 με Black Hole 0.12.Η ερωτηση μου ειναι,υπαρχει κανενα προγραμμα υποστηριξης υποτιτλων απο ξενα καναλια?Παλαιοτερα σε ενα 500ρακι ειχα DrTik.
Ευχαριστω...
Καλησπερα παιδια.
πριν λιγο ανοιξα ενα καινουριο dm800 για πρωτη φορα εκτελεσα κανονικα τον οδηγο και οταν τελειωσα, πηγα να κανω update software απο το μενου του και κολλησε.τον εβγαλα απτην πριζα και τωρα εχει κολλησει στο booting.τι να κανω τωρα;πως ξεκολλαει;δεν εχω ιδεα απο dreambox γι αυτο θα θελα λιγη βοηθεια!!ευχαριστω
περασε ιματζ απο την αρχη με τα dreamup και θα στρωσει
καλησπερα.
ευχαριστω πολυ,τον φιλο korinasat για το αναλογο σχεδιο,και τα υπολοιπα παιδια επισης!
σε μια διοδο π.χ D46 1N4007,TO 1N4007 ειναι το μοντελο (εχει καταστραφει η διοδος και δεν μπορω να την μετρησω)?
ευχαριστω.
dikimase na ton vgalis apo to reyma kai valton ksana ayto pou sou kanei einai kolima tou dream den prepei na epathe kati ala an einai clonos sou sinisto na min kaneis update mono se gnisio dexete update se klono sou klidonei kai vgazei error kai o tropos na ton kseklidosis einai mono to dream up.