edw sto forum afto,prin mpeis sthn enothta thn ellhnikh,an kateveis parakatw sth selida tha deis exei meros mono gia dreambox kai ekei mporeis na katevaseis diafora pragmata opws kai image gia to dm800hd.
Twara h kanto me to dreamup opws eipan ta paidia h opws anefera ki egw pio prin,mesw browser tou pc sou.
Molis eixa agorasei ki egw to diko mou dm500hd ,thn prwth mera epatha akrivws to idio pragma.
kalispera!exw to dm800 kai perasa to gemini 5.10 kai ccam 2.1.4!!pws mporw na perasw ena free server gia na dw!!mporei na mou pei kapoios thn diadikasia kai enan server free gia na kanw peiramata?? jerw na paw mexri to cccam.cfg kai apo kei kai katw den jerw ti na sbhsw kai ti na perasw!!!euxaristw!!
Kalispera file... Gia free server pigene sto upload center tou forum kai meta sto cardsharing kai katevase ta simera free cccam servers...
Apo ekei dikimaze mia mia tis grammes kai an statheis tixeros tha sou anoiksei...
Svise ta panta sto cccam.cfg kai perase tin grammi opws exei sto text pou tha katevazeis..
Kali kai arketi tixi.. :)
arxika seuxaristw polu gia thn boh8eia!!ebala opws mou pes tis 10 prwtes grammes mia mia jexwrista kai ta esbhsa ola auta pou egrafe mesa to arxeio!!alla den jerw ti anoigei!!oti dokimasa den anoigei tpt!!jereis kapoion pou na anoigei kati sugkekrimeno??dokimasa kai se authn thn selida http://www.ping.eu/ping/ kai eida oti o server douleuei alla egw mono maurila blepw
αυτες τις γραμμες ξερεις ποσοι αλλοι τις εχουνε βαλει στο cfg τους οπιος προλαβε τον κυριο ειδε.