με cccam 2.1.2 δεν έχω πειράξει τιποτα έχεις τις γραμμες που επαιζε και το γατι!
με cccam 2.1.2 δεν έχω πειράξει τιποτα έχεις τις γραμμες που επαιζε και το γατι!
Προφανώς θέλει να σου δώσει Ν και για να μην την κάνεις reshare θέλει να την βάλεις σε mg.Καλημέρα. Βρήκα έναν "σερβιτόρο" ο ο οποίος για να με κάνει client μου λέει ότι πρέπει να βάλω mgcamd, γιατί το cccam έχει κολλήματα.
Ισχύει κάτι τέτοιο ή λέει π@π@ριες;
Υπάρχει όμως τρόπος να το ξεπεράσεις αυτό.
me mgcamd μπορεις να μοιρασεις ή ειναι σκετο client?o τροπος ειναι το νεο cccam ή μεσω oscam?
client emu eine nato
apo newcs edo:
n*****ema3
Provider: N*****d
[0604] Irdeto -
===== Irdeto ECM on CaID 0x0604, pid 0x05fb ======
prov: 000000
cw0: DE 06 FA DE E3 71 2E 82
cw1: DA 4C 5E 84 9D 3F B9 95
Signature OK
source: net (newcamd at 127.0.0.1:33333)
231 msec -- Sat Dec 11 15:54:02 2010
pernei omos sxedon apo ola ta cam cccam,newcs oscam ktlp
Τελικά εγώ έβαλα nabilo 0.8 και μου φαίνεται ότι είναι αρκετά πιο γρήγορο από το gemini 4.7... Επίσης λύθηκε και το θέμα με το LAN... Μια ερώτηση τώρα... Στο nabilo δεν γίνεται να πετάγεται εκείνο το παραθυράκι που σου λέει από ποιον σερβιτόρο πήρες κλειδί και σε πόση ταχύτητα?
Πατώντας 3 φορές το info το δείχνει αλλά εγώ θέλω να το δείχνει αυτόματα όπως στο gemini!!
για πες τον τροπο..
se mena to les h sto diliger ? kai pio tropo enoeis na mirasis na pareis ,, ti?