
Originally Posted by
Roulitsas
Θα προτιμούσα το FAUSTO που έχει και καλύτερο handling των CWs και μπορείς να τα κάνεις ότι θέλεις και να τα στείλεις επίσης όπου θέλεις παντού (με CCcam, με Serial, με τα πάντα ολα!), αλλά αυτα είναι...πράγματα του διαβόλου είπαμε...!!! Πάντως για να μην νομίζετε ότι εύκολα μπορείτε να κλέψετε τους "κλέφτες" (στην πουτάνα πουτανιές;), εύκολα μπορεί οποιοσδήποτε σας δίνει γραμμή να διαπιστώσει τα ecm request σας και να καταλάβει αν δίνεται τις γραμμές του δεξιά και αριστερα. Απλά μόνο και μόνο αν παρατηρήσει τα tunαρίσματα σας, και οτι ανα sec ή λιγότερο αλλάζετε κανάλι ή ζητάτε ecm, ε...υπάρχει ηλίου φαϊνότερο από το ότι μοιράζετε τα μοιρασμένα; Αν βέβαια μιλάμε για περιπτώσεις ενός reshare σε έναν άλλο δέκτη, ε εκεί πρεπει να κολλήσει το ματάκι του επάνω και να το ψάξει λιγάκι... Πάντως έχω ακούσει για περίπτωση κάποιου που έβλεπε ξένα πακέτα οτι ο serverας τον πέταξε έξω με το έτσι θέλω γιατί και καλά έκανε συχνό zapping (σιγά μην ήταν zapping!).
Αν θυμάμαι καλά, υπάρχει ένα settings σε νέους newcamd cs servers (τύπου CSP) που ορίζουν τα requests και αν θα κάνουν kick/ban τον χρήστη που ζητάει παραπάνω απο όσα έχουν οριστεί σε κάποια μεταβλητή. Δεν "τον κόβω" ότι είναι το CSP, αλλά πάντως θυμάμαι ότι είναι σε κάτι που έχει βγεί το τελευταίο 4μηνο - 5μηνο. Όποιος θυμάται/γνωρίζει κάτι περισσότερο, ας προσθέσει/διορθώσει τα λεγόμενα μου για να μην δημιουργείται σύγχιση.