Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 92 of 101 FirstFirst ... 42678287909192939497 ... LastLast
Results 911 to 920 of 1008

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #911
    Senior Member adamos_john's Avatar
    Join Date
    09-05-2009
    Location
    ASA
    Posts
    173
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Σύνολο βγαίνει 172.97€ (6.97€ για paypal + 27€ μεταφορικά με DHL) και αν δεν είναι ''γάτος'' ο αποστολέας, να στο στείλει σα δώρο και με μια αξία γύρω στα 23$, τότε ίσως πληρώσεις και τελωνείο
    Το αρνητικό είναι ότι το εργοστάσιο είναι άγνωστο, οπότε και η ποιότητα του dream αμφίβολη
    Με 160€ (τελική τιμή) κάνεις εισαγωγή μόνος σου από τους καλύτερους κατασκευαστές κλώνων(εξακριβωμένη ποιότητα) και ξέρουν αυτοί πως θα το στείλουν να μη πληρώσεις τελωνείο (μιλάμε πάντα για ένα κομμάτι)
    Το αρνητικό και στις δύο περιπτώσεις είναι ότι άμα χρειαστεί να σε καλύψει η 1 έτους εγγύηση, πρέπει με δικά σου έξοδα να το στείλεις Κίνα και να σου στείλουν καινούριο(εσύ πληρώνεις μόνο την αποστολή)
    Λοιπών λίγες μέρες υπομονή και θα δούμε.
    Πείρα έναν 800άρη με tuner rev M.

  2. Advertise Here
  3. #912
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by kosvih View Post
    xreiazomai voithia apo tous gnwstes tou eidous....
    exo ena 800araki mallon maimou.
    perasa to cfg pou edose enas filos kai mporei kai paizei tin karta.
    alla exo ena simantiko provlima... to 800araki exei ena fakelo sto var ton etc pou einai shorcut tou etc pou einai exo apo to var.
    ftiaxno lipon ena neo var/etc kai vazo mesa ekei to cfg alla kathe proi pou ton anoigo ton exei xasei ton fakelo.
    kserei kaneis giati kai an iparxei kamia lisi?
    Άσχετα με το αν είναι μαιμού ή οχι ο μηχάνημα σου, σε enigma2 υπάρχουν αλλαγές εδώ και χρόνια!!! Π.χ.: /var/etc/ = /etc/

    Το γεγονμός οτι υπάρχουν shortcuts, είναι απλά για διευκόλυνση των εφαρμογών και backward compatibility ούτως ώστε όταν μια εφαρμογή παλια π.χ. ζητάει το /var/etc/ να κατευθύνεται στο /etc/ αυτόματα. Εσυ θα τα βάλεις τα αρχεία εκεί που σε παει το shortcut και δεν θα τα ξαναχάσεις... ;)

  4. #913
    Senior Member
    Join Date
    05-11-2009
    Posts
    500
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post
    Άσχετα με το αν είναι μαιμού ή οχι ο μηχάνημα σου, σε enigma2 υπάρχουν αλλαγές εδώ και χρόνια!!! Π.χ.: /var/etc/ = /etc/

    Το γεγονμός οτι υπάρχουν shortcuts, είναι απλά για διευκόλυνση των εφαρμογών και backward compatibility ούτως ώστε όταν μια εφαρμογή παλια π.χ. ζητάει το /var/etc/ να κατευθύνεται στο /etc/ αυτόματα. Εσυ θα τα βάλεις τα αρχεία εκεί που σε παει το shortcut και δεν θα τα ξαναχάσεις... ;)
    thanks gia tin apantisi alla exo alli mia erotisi.
    ekana ena account sto dyndns kai evala ekei tin ip mou.
    tha allakso mono tin eswteriki ip pou eixa dilosei me to dns?

  5. #914
    Member
    Join Date
    31-08-2010
    Location
    Moulin Rouge
    Posts
    85
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by adamos_john View Post
    Λοιπών λίγες μέρες υπομονή και θα δούμε.
    Πείρα έναν 800άρη με tuner rev M.
    Αντε να δούμε τι θα γίνει γιατι ενδιαφέρομαι πολύ, αφού, ο Αη Βασίλης φέτος μας έχει χεσ...νους....

    Ελπίζω να ποστάρεις τι έγινε εδώ εε?

    Επίσης στο About us: We send packages from our factory in China. We write 'sample' on the package to avoid any custom charges.

    Quote Originally Posted by douros
    Με 160€ (τελική τιμή) κάνεις εισαγωγή μόνος σου από τους καλύτερους κατασκευαστές κλώνων(εξακριβωμένη ποιότητα) και ξέρουν αυτοί πως θα το στείλουν να μη πληρώσεις τελωνείο (μιλάμε πάντα για ένα κομμάτι)
    Αν θές δώσε ενα link douros

  6. #915
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    παιδια μια ερωτηση να κανω κι εγω.αγορασα εναν dreambox clone 800 καιμου παρουσιαζει το εξης προβλημα.δεν βρισκει καθολου το wlan με gemini 5.01 παρολο που λεει οτι υπαρχει στα plugin.δηλαδη το βρισκω σαν addon αλλα δεν μπορω να το βρω πουθενα στις ρυθμισεις.πηγα στα network αλλα πουθενα.ξερει κανεις κατι για αυτο και πως μπορω να το λυσω?

  7. #916
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    το wireless δικτυο το εχεις ενεργοποιησει? (πρασινο)

  8. #917
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    θα το δω τωρα.λες να ηταν τοσο απλο?

  9. #918
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    σε ποιο σημειο το ενεργοποιεις?

  10. #919
    VIP Member dyndns's Avatar
    Join Date
    17-05-2009
    Location
    παραθαλάσσια
    Posts
    1,575
    Uploads
    7
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by konakihotel View Post
    kserei kapios an mporw na kanw multiboot se dm800se me usb flasaki???
    Βεβαίως και μπορείς!
    Ονόμασε το στικάκι σου BA, πέρασε το barryallen.ipk στον φάκελο tmp του σκληρού και
    opkg install /tmp/δεν_θυμάμαι_πως_ακριβώς_ λέγεται_barryallen.ipk

  11. #920
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by komitis View Post
    θα το δω τωρα.λες να ηταν τοσο απλο?
    κοιταξε να δεις εαν το στικακι σου ειναι συμβατο δηλ chipsel ralink rt73 θα το δει αμεσως διοτι ολα σχεδον τα ιματζε εχουν τους οδηγους, πρεπει να εχεις την ασυρματη συνδεση στο ρουτερ σου ενεργοποιημενη. με κλειστο δεκτη τοποθετεις το στικ στην υποδοχη, ανοιγεις το δεκτη --> συστημα --> δικτυο--> ρυθμιση δικτυου θα πρεπει να σου εμφανισει δυο επιλογες. ενσωματωμενο εθερνετ και wireless το οποιο λογικα θα εχει κοκκινο φωτιζουμε(wireless)--> ok και μπαινουμε στο μενου ρυθμισεων για το ασυρματο δικτυο. το ενσωματωμενο το απενεργοποιουμε για να παρει ip το ασυρματο

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •