ipkg install /tmp/*.ipk αυτη ειναι η εντολη που λεει ο σουπερ μοντ.
αφου πρωτα εχεις εγκαταστησει επιτυχως το στικακι σου στο δεκτη.μερικα ιματζε το εχουν ενσωματωμενο και του κανεις εγκατασταση. αλλοιως στο φακελο tmp. και telnet την εντολη πιο πανω











