δεν γνωριζω την tv σου. απο τη λιστα πηγων εχεις επιλεξει πχ hdmi ----> δορ/κο stb? ετσι ειναι σεμενα
sygnomi an egina baretos,thelo mia voitheia
exo ton 800 hd pvr ke perasa t image gemini 4.70 .-o dektis den syndeete sto internet.
gia na katevaso cccam.
i erotisi :thelo na vlepo boulgaro ke ollando me mia gata, opos episis oti allo me softcamkeys.
pio cccam prepi na katevaso apo pou ke pos tha to peraso me dcc ke pou akrivos ke mepia rechte?
pioos tha mou eksigisi tin diadikasia?efxaristo
απο το παραμετροποιηση δικτυου εχεις το dhcp= ΝΑΙ?
για χτυπα http://ip rourer σου στο advanced καπου πρεπει να εχει diagnostics ειναι τσεκαρισμενα. βεβαια δεν ξερω το ρουτερ σου αλλα λιγο πολυ οι ρυθμισεις ιδιες ειναι.
Phgaine edw http://www.satsupreme.com/showthread...E%99%CE%91!%BB kai diavase sto prwto post exei auto pou thes.Tha to peraseis me dcc.Tha kaneis ena fie me onoma CCcam.cfg kai tha to peraseis sto /var/etc.
Auta!Pisteuw na voithisa.
kalhspera!!exw to ejhs provlhma otan sundeo to dream me to modem kai exw to dhcp anoixto mou sundeetai kanonika!!otan paw na to sundesw asurmata mesw access point den sundeetai me tpt!!to ebala static ip kai sunde8ike gia ligo(me dhco tpt)!!kanw to test mesw tou menou tou kai mou bgazei to nameserver problhma!!ti bazw ekei??sto modem exw ip 192.168.1.1 kai sto access point 192.168.1.2!!dokimasa na balw kai ekei thn ip tou modem alla tpt.kamia idea??