Exei kapoios tis grames gia phoenix reader me seiriaki se cccam 2.1.3 ?
Exei kapoios tis grames gia phoenix reader me seiriaki se cccam 2.1.3 ?
καλημερα.
συνδεσα εναν σκληρο εξωτερικο δισκο (MY BOOK WD 1TB) στον 500HD μου, αλλα ενω μου τον αναγνωριζει κανονικα ,για να κανω ενγραφη μου ζηταει να κανει διαμορφοση, παταω να γινει η διαμορφοση και μετα απο λιγη ωρα μου βγαζει σφαλμα mkfs field.
Τι μπορει να φταιει? δοκιμασα τα παντα , το εκανα και διαμορφοση απο το pc μου πριν τον βαλω και σε NTFS και σε FAT32 και σε EXT3 και χωριος καθολου φορματ, και παντα το ιδιο. Ο δισκος δουλευει κανονικα στον υπολογιστη...
Οποιος μπορει ας βοηθησει γιατι εχω πελαγωσει
kane ton format se ext2 ( linux )
καλησπέρα σε όλους.
είμαι άσχετος και μόλις αγόρα μια μαιμου 500ς,έχω δυο κεραίες η 1η αστρα-hotbird και η άλλη ελλας με disec 1.0
συνδέω τον αστρα λνβ 0,α,disec1.0,A/A,τον hotbird lnb 1,a,disec 1.0,a/b και όλα καλά στην αναζητηση τον ελλας πως τον ρυθμίζω:
οποιαδήποτε βοήθεια στο συγκεκριμένο πρόβλημα δεκτή όπως και κάθε άλλη πληροφορία για ένα άσχετο.
Ευχαριστώ.
απλο diseqc abcd και σου μενει κενο το d
Kamia kalis poiotitas 500ara maimou exei se kana magazi sti thessaloniki? Thelw na kanw kati dokimes kai psaxw kati fthino kai me eggyisi...
sto 7025 me esoteriko kserei kapios an douleuoune i dragon?
mhpws xerei kapios na mou pei pws paizei h Blue Dragon se dm800hd?