1)Pes mas ti image exeis.
2)Des an anavei lampaki mesa ston dekti molis vazeis to kalwdio ethernet ston dekti, afou vevaia to exeis idi syndesi sto router sou.. To router exei lampaki gia tin sygkekrimeni lan? anavei ? Kane mia epanekkinisi kai to router sou...
για δωσε απο το dcc (telnet) ping www.satsupreme.com η" απο το pc σου να δουμε εαν δουλευει. ε αλλαξε ιματζ στην αναγκη
Έχω μια γάτα που της έμαθα ολλανδικά... Σε εξωτερικό readere στην μαιμού μου την 500άρα, με τις ρυθμίσεις εδώ από το φόρουμ δεν έχω εικόνα και ήχο... Φαίνεται ότι το ανοίγει το κανάλι (πετάγεται το παραθυράκι που λέει ότι πήρε κλειδί από το phoenix) αλλά εικόνα δεν έχω... Τι μπορεί να συμβαίνει?
Η γάτα είναι σίγουρα ΟΚ γιατί σε άλλο μηχάνημα νιαουρίζει...
an valw na kanei eggrafi se ena kanali kai enw to vlepw kai kanei eggrafh taytoxrona,egw allaxw kanali,synexizei h eggrafh pou ekana h tha alaxei kai sthn eggrafh to kanali?
to rotaw gia na mhn thn pathsw tsampa giati skeftomai na alaxw kanali....:)
opws epishs kai ,ean tou valw egw programmatismenh eggrafh ayrio to meshmeri sto nc1 alla ekeinh thn wra h gynaika mou vlepei nc2,tha ginei h eggrafh mou kanonika?