Καλησπερα και απο εδω κυριοι.
Βρε φιλε μου βλεπω παιδευεσαι απο χθες τι συμβαινει αραγε ?
Μηπως τελικα ειναι hardware το προβλημα ? Πολλα μαιμουδακια εχουν βγαλει και στο παρελθον προβληματα με το τσιπακι του δικτυου.Το οτι αναβει το λεντακι μεσα δεν λεει τιποτα μπορει η βλαβη να ειναι παρακατω,ηλεκτρονικα ειναι αυτα.Δεν ξερω λεω.
Τζιμακος![]()
Μηπως τελικα ειναι hardware το προβλημα ? Πολλα μαιμουδακια εχουν βγαλει και στο παρελθον προβληματα με το τσιπακι του δικτυου.Το οτι αναβει το λεντακι μεσα δεν λεει τιποτα μπορει η βλαβη να ειναι παρακατω,ηλεκτρονικα ειναι αυτα.Δεν ξερω λεω.
Τζιμακος[/QUOTE]ayto pisteuo kai ego file tzimako oti eine hardware.giati prin douleue,meta apo ena fortoma stamatise.to thema eine pos mporo na to epanafero sta kalatou.
Αν οπως λες φιλε μου μετα απο ενα φορτωμα σταματησε αρα πιθανον κατι αλλο εχει συμβει μεγαλη συμπτωση θα ελεγα να καει κατι την συγκεκριμενη στιγμη.
Εν τω μεταξυ διαβαζω οτι τα παιδια εδω σου ειπαν σχεδον ολα τα τι επρεπε να κανεις.
Λες οτι με το dreamup συνδεεται σειριακα και περνας λογισμικο φανταζομαι καποιο που ταιριαζει δηλαδη nobomb κλπ.Μετα τι γινεται δεν συνδεεται στο δικτυο ? Τι συμβαινει σε ρωταω γιατι εχω μπερδευτει και στο ξαναλεω σε βλεπω παιδευεσαι απο χθες βρε ανθρωπε μου αμαρτια εισαι πια.
Τζιμακος![]()
cccam 2.1.2 apo ekei kai pano den paizei
http://www.siennacountach.net/media/LAN_DM500.pdf ...... για τον φιλο με το προβλημα της εθερνετ
an den piraksis to .cfg den xaneis tpt
oi gamma.....tita....dragon....mexri 2.1.2