katevase apo to server tou image pou exei to dream sou to cccan pou thes kane eggatastasi meta epeleksa sto plue panel to cccam pou katevases kai me ftp perna tis katalimes grames pou xriazete gia tin gata pigenontas edo http://www.satsupreme.com/showthread...E%99%CE%91!%BB edo tha vreis oti alo xriazese.
Καλημέρα παίδες! Σήμερα μου κάνει κάτι κουλά το 500αράκι... Προσπαθώ να μπω με ftp και αργεί πάρα πολύ... Για να κατεβάσει ένα αρχείο πιάνει ταχύτητα 0,1-0,5KB/sec... Τι μπορεί να φταίει? Πολλές φορές είναι τόσο αργό που κολλάει τελείως...
den exo syndemeno ton dreambox sto internet giati exo dialup syndesi me modem, ke den mporo na to katevaso to cccam,
meayton ton tropo. elega mipos ginotan na to katevaso sto laptop apo kapou ,ke epita na to peraso ke nato engatastiso,
sto dreambox me ftp . an ginete meayton ton tropo poio prepi na katevaso? ke pou to pernao ? efxaristo
yparxei apokodikopoiitis dreambox pou na paizei mpeg 4 oste na paizei ta psifiaka kanalia ths digea?an den yparxei poion allon tha protinate oste na kanei th doulia tou dreambox na einai dhladh efamillos kai taftoxrona na paizei se mpeg 4?
οι dbox hd δεν εχουν κανενα προβλημα με την κυρια digea ειτε εχουν επανω τuner ειτε usb