
Originally Posted by
gamata.
mallon me mperdeueis me allon einai megalo to soi mas,,,,ena tha sou po ...POLI thapsimo tis kaneis kai nou exoun kai gnosi exoun gia epedeutikous skopous tin pernoun hobistes einai an stamatisi kai kana dio meres den xalase kai o kosmos..opos eipe kai elalise o xaderfos mou as tin paroun apo dorifora me tin exigisi oti tha tou tin grafoun ..i apo gnosto pou xeri kati parapano..einai aplo.gia tin istoria tora mallon tha argisi kai to kartoni tha exei kanei tin aposbesi tou isa barka isa nera mia i alli mipos einai i proti fora..hobistes eimaste aloste..kali HREMIA