Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 95 of 100 FirstFirst ... 457085909394959697 ... LastLast
Results 941 to 950 of 998

Thread: Blue Dragon - Συζητήσεις

Member satellite4u's Avatar
    Uploads
    0

Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

kalispera

distixos oi kartes paizoun. Kai ego eixa parie mia kai prospa8ousa me ata arxeia pou evriska apo edo kai apo eki na tin kano na pai3ei, mexri pou vare8ika kai ta paratisa. Den eixa dia8esi oute na tsako8o me ton promi8eutei mou (ellinas), oute na 3anaasxoli8o.
    Simera mou eferan mia etoimi xoris na pisteuo oti 8a paizei... alla telika itan ok. opote arxeia np yparxoun. Telika einai apo pou 8a tin pareis.

na simioso oti eixa kai Gamma, tita, agorasa kai blue X 2 fores kai toulaxiston vlepo. Den 3ero gia poso. Autos pou mou tin edose mou eipe oti simera pou milame den mporo na stin ypostiri3o (ean kleisei aurio), alla eimaste konta. Den 3ero ti simenei auto alla 8a doume. Arxeio den dinoun kai oute prokete na dosoun giati to net tous ekopse para poly tin douleia kai fisika to xrhma.

Ta sxolia dika sas.......

2. Advertise Here
    Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    xaxa oreos.....den xreiazete file mou allos dektis h kalodia
    ston idio dekti steinis newcs_mgcam >>> diavazei to newcs
    kai update kani to>>>> mgcam me n line ...polu eukolo
    an hparxei endiaferon na to kano how to sto ΟΔΗΓΟΙ - ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ «ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!»
    Καλημερα ειναι ευκολο να το κανεις αυτο?

Junior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by satellite4u View Post
    kalispera

distixos oi kartes paizoun. Kai ego eixa parie mia kai prospa8ousa me ata arxeia pou evriska apo edo kai apo eki na tin kano na pai3ei, mexri pou vare8ika kai ta paratisa. Den eixa dia8esi oute na tsako8o me ton promi8eutei mou (ellinas), oute na 3anaasxoli8o.
    Simera mou eferan mia etoimi xoris na pisteuo oti 8a paizei... alla telika itan ok. opote arxeia np yparxoun. Telika einai apo pou 8a tin pareis.

na simioso oti eixa kai Gamma, tita, agorasa kai blue X 2 fores kai toulaxiston vlepo. Den 3ero gia poso. Autos pou mou tin edose mou eipe oti simera pou milame den mporo na stin ypostiri3o (ean kleisei aurio), alla eimaste konta. Den 3ero ti simenei auto alla 8a doume. Arxeio den dinoun kai oute prokete na dosoun giati to net tous ekopse para poly tin douleia kai fisika to xrhma.

Ta sxolia dika sas.......
    an ine etsi tote den mporo na katalabo tote me pio dikeoma tis poulane o satkiwi kai satbroker adies, apo tin stigmi pou den iparxi arxio pou na doulebi sto net. xoria pou tis poulane akoma kai adies les kai ine apo xrisafi...

VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Uploads
    1

Quote Originally Posted by ioannis66 View Post
    an ine etsi tote den mporo na katalabo tote me pio dikeoma tis poulane o satkiwi kai satbroker adies, apo tin stigmi pou den iparxi arxio pou na doulebi sto net. xoria pou tis poulane akoma kai adies les kai ine apo xrisafi...
    γιατι αν τους πιασουν με αδειες καρτουλες χωρις αρχειο μεσα δεν θα τους κανουν τιποτα, ενω αν τους πιασουν με φορτωμενες θα εχου και τις αναλογες συνεπειες

Senior Member dj_michel's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by ioannis66 View Post

File mou ma8e ayto, alos asxolite me tis kartes kai alos me ta files !!!! aytoi po bgazoune files ta poulane sta eborakia gia ayto kai ayta den ta mirazoune etsi eley8era. Oson afora tin agora mias kartas, Efoson tis poulane agrafes kanenas ma kanenas den mpori na diox8ei gia tipota, karta gia garazoporta poulane. An omos i karta einai grameni diladi emperiexi paranomo logismiko klemeno 8a legame kalitera apo tin nivea tote i karta einai paranomi.

Senior Member
    Uploads
    4

Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    xaxa oreos.....den xreiazete file mou allos dektis h kalodia
    ston idio dekti steinis newcs_mgcam >>> diavazei to newcs
    kai update kani to>>>> mgcam me n line ...polu eukolo
    an hparxei endiaferon na to kano how to sto ΟΔΗΓΟΙ - ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ «ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!»
    seyxaristo gia tin apantisi file moy
    ekana to diko moy peirama......kai malon petyxe
    xoris newcs alla sto cccam2.1.3
    eklise 32 ores tora xoris na klisi
    .........gia na doyme kai parakato pos tha paei.....
    ypopsin oyte restart efage stis 32 ores
    tha sikoso to .cfg molis klisei toylaxiston 48aoro

Junior Member
    Uploads
    0

paidia exo ena provlima piga na flasharo ena file p vrika na do mpas kai do pali fos kai kathos piga na to flasharo to loader mou vgazei sinexeia no card found kai otan piga na do to HSN tis kartas me to emk 3.1 m vgazei bad or uknown ATR... mprite na me voithisete ligo?

Senior Member ELPAN's Avatar
    Uploads
    4

steile ayth th grammh me EMK 020100000018cb24db55bed8665c0e0cc0f0c74d 1552df2043 f86877cf2d san string pithanon na kaneis kati an kai xero htan gia gamma isos teriazei.

Senior Member dj_michel's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by Iverson^3 View Post
    paidia exo ena provlima piga na flasharo ena file p vrika na do mpas kai do pali fos kai kathos piga na to flasharo to loader mou vgazei sinexeia no card found kai otan piga na do to HSN tis kartas me to emk 3.1 m vgazei bad or uknown ATR... mprite na me voithisete ligo?
    elenxe to siriako kalodio, tin 8ira com ka8os kai mhz tou programer, den exi problima i karta sou efoson epeze

Member
    Uploads
    0

Kalispera se olous,

Milisa me ton promitheyth toy drakou mou kai mou esteile ena arxeio np na balw. Mou egrafe oti mporei na mhn anoiksei amesws alla na perimenw.

Egrapsa to arxeio, kai ebala thn karta mesa apo exthes to brady alla akoma tpt.

Exw dm500 me ekswteriko reader, kai xrhsimopoiw cccam. H kartoula epeze mne ta public files oso ayta epaizan.

Diabazw parapanw gia ena filo me drako pou tou kleinei kathe 16 wres kai kapoios toy proteina na xrhsimopoihsei cccam kai newcs

Xreiazetai na kanw kai egw toidio, mhpws gi ayto den anoigei h kartoula

Eyxaristw poly

Advertise Here