O loader analamvanei na ksexorisei ta 3 arxeia apo to 1 bdc kai ta stelnei me tin seira tous stin karta.
Ton idio tropo eixe xrisimopiisei kai i omada tis MII+ me ta conax.
Tora o protos loader pou vgike kai den fortone kai eixe kai ta mamounia, profanos vgike gia na doun tis diarroes kai na vroun ta kaka pedia, den iparxei allos logos nomizo.
Kana kokalaki sigoura tha rixnoun sto forum, alla afto nomizo tha eksartithei apo tis poliseis tous.
Pantos me ena NP arxeio i karta sinexizei kai doulevei mia xara pernontas ta updates tis.
Na thimaste oti tin karta den prepei na tin parete san ipokatastato tis original sindromis, alla san simpliromatiko.
Esto to fthino paketo tis kirias kalo einai na to exete gia na min kseminete telios.











