5,7 den einai sigoyra ....twra an einai 5,4 pali den to nomizw... Tha deiksei to mellon..
5,7 den einai sigoyra ....twra an einai 5,4 pali den to nomizw... Tha deiksei to mellon..
kai go pou tin exo ston edision mini mou dixni version 5.3
alla i karta mpori na grafi ke 11.0 xixi
to idio tis kani !!!![]()
kalimera kai apo mena.kai i dikimou karta grafi 5,3 kai eine idia me tin tita,paratirisa stin foto me ton grako pou anebase o filos kai blepo oti ekeino to tsips eine idio me tin gata.
ti paizete enteli.... alla ti rotao fenete.....to stok ftei malon
Ti ginete re paidia? Exoume toses tites edo kai pali tita vgike gia na agorasoume?
Xaxa, etsi eksigite oi maziki diafimisi apo prin (meres prin) kai i sixronismeni paraggelia. Na dosoun autoi pou exoun xiliades kartes kai tous exoun meinei oses perissoteres mporoune prin to katalavoume.
Loader kai file den iparxei akomi sto net, kai auta pou edosan einai arxeia pou ki autos pou ta sinarmologise den kserei ti ekane!
Συμφωνώ μαζί σου φίλε μου,οι χαμένοι είναι όσοι πήραν τίς τιτάν.
Καί δηλώνοντας πρώτα απ`όλα πλήρη αγνοια γιά όλα αυτά,για όλους αυτούς θά ήταν μιά τέλεια λύση νά μπορούσαν νά τίς αναβαθμίσουν με τό νέο λειτουργικό,καί νά τίς χρησιμοποιήσουν ξανά,αφού όλο καί πιό πολλές είναι οί αναφορές από κάποιους πού γνωρίζουν κάτι παραπάνω ότι πρόκειται γιά τήν ίδια κάρτα.