Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 23

Thread: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

  1. #11
    VIP Member durresi's Avatar
    Join Date
    04-03-2009
    Location
    Istanbul
    Posts
    1,622
    Uploads
    329
    Likes
    105

    Re: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

    Su ana kadar bisey yayinlanmadi...

  2. Advertise Here
  3. #12
    New Member
    Join Date
    20-06-2009
    Posts
    9
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

    Quote Originally Posted by durresi View Post
    Su ana kadar bisey yayinlanmadi...
    çok teşekkür ederim kardeşim.saygılar.

  4. #13
    New Member
    Join Date
    06-04-2010
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

    böyle giderse açılması çok uzun sürecek galiba

  5. #14
    New Member
    Join Date
    13-12-2009
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

    Efsane gibi tüm yabancı uydu forumlarında dilden dile rivayet gibi bir söylenti var, RUS HACKERLAR çözmüşler ama servercılarla fiyatta anlaşma sağlayamamişlar diye, ne kadar gerçek ne kadar yalan bunu zaman gösterecek.

  6. #15
    New Member
    Join Date
    28-11-2009
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

    herşeyin caresi bulunur kolay gelisn

  7. #16
    New Member
    Join Date
    10-09-2008
    Posts
    2
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

    Sanırım daha uzun bir süre bekleyeceğiz....

  8. #17
    New Member
    Join Date
    08-11-2010
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

    D smarttan haberi olan yokmu

  9. #18
    VIP Member durresi's Avatar
    Join Date
    04-03-2009
    Location
    Istanbul
    Posts
    1,622
    Uploads
    329
    Likes
    105

    Re: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

    Daha ortalikta bisey yok. Bekliyoz

  10. #19
    Junior Member
    Join Date
    10-09-2008
    Posts
    12
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

    bence çooook beklenir

  11. #20
    Moderator BIGMAN_58's Avatar
    Join Date
    16-11-2005
    Location
    i live in my dreambox digital satellite receiver
    Posts
    319
    Uploads
    257
    Likes
    704

    Re: Dsmart Tamamıyle NDS-Java Sistemine geçti ( D-smart Kapanacak )

    Dsmart açık :) yapanlar var ama kımseye vermıyorlar :)

    oscam v1.00 da sorun yok ızlenıyor ama nasıl okutuluyor bır bılgım yok ;)

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. selam lar olsun dunyanin tamam turklerine!!
    By muratbey in forum Turkish / Türkçe
    Replies: 14
    Last Post: 31-08-2008, 13:09:37
  2. 23 de lig tv tamam anacondayla..
    By orhan t in forum Turkish / Türkçe
    Replies: 3
    Last Post: 16-10-2006, 22:11:06

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •