Παίδες αυτή η κάρτα πόσο καιρό παίζει; Διαβάζεται απο dreambox με cccam; Έχω εξωτερικό reader καθώς ο reader του dm500 δεν διαβαζε την g@mma και με εκείνο την έγραφα κιόλας... τα ίδια ισχύουν και τώρα;
Αξίζει;
Την έχετε αρκετοί;
Ευχαριστώ.
Παίδες αυτή η κάρτα πόσο καιρό παίζει; Διαβάζεται απο dreambox με cccam; Έχω εξωτερικό reader καθώς ο reader του dm500 δεν διαβαζε την g@mma και με εκείνο την έγραφα κιόλας... τα ίδια ισχύουν και τώρα;
Αξίζει;
Την έχετε αρκετοί;
Ευχαριστώ.
paides ekleisan se kanenan ta kypriaka;
καλημερα ,
το 19-01 παιδια παιζει το φιλετο?
ευχαριστω
δεν ανοίγει το site...
επειδή μετα τη gamma εποχή τα έχω παρατήσει...ο δράκος παίζει κανονικά?
Αν αγοράσω απο e-shop...μετά τον φορτώνουμε φαι και τρέχει?
με ποιο πρόγραμμα ταίζετε!
ο Cas3+ την διαβάζει/γράφει ή έχουν βγεί άλλοι πλέον?
επίσης ένα StarSat 6200 cu θα την διαβάζει?
Επιβεβαιώνω...δεν ανοίγει το ειδικό site της blue Dragon μέρες τώρα...
Τι έγινε σταμάτησε η υποστήριξη; Τους κλείσανε;
Pantos ego exo na omologhso oti ferthikan poly epagkelmatika sthn periptosh moy !! Eixa postarei kapies meres prin oti h karta den fortonei kai apo oti moy eipan kapoia paidia apo to forum mallon ''kaike'' !! Epikoinonhsa me to K@W@ !! Oi apanthseis toy htan ameses. Stelethn piso kai ama exei kaei tha sthn allakso. Ontos shmera parelaba thn kenoyria h opoia doyleyei mia xara.
7-1 19-1 pezoun kanonika ke me to nomo den eklise tipota