^Αυτό έχει ξανά αναφερθεί ότι γίνονται κάποιες αλλαγές καρτών......αλλά δε γίνεται με ταχείς ρυθμούς
Με ρυθμούς χελώνας γίνεται και λίγοι ιδιώτες έχουν πάρει επιστολές
Με το ρυθμό αυτό αν συνεχιστεί......''ίσως'' δούμε και το summer το καλοκαίρι......χαχαχχαχαχα
enois giorgi meta apo 5 oloklirous mines!!!
wgalane to drako me voithia apo mesa ke oxei mono
i alagi ton karton stous anametadotes tha gini me poli grigoro rithmo giorgi
oso gia mas tous aplous sindromites tha katewasoun tous diakoptes se osous den prolawoun na stiloun kenourgies ke pernontas ena tilefono gia na mathoume ti egine tha mas anakinonoun apla na pame sto plisiestero katastima Forhnet ke na alaksoume tin karta mas me mia kenourgia!!
an den exoun arxeio apo kappa sintoma poli sintoma tha grafoume tous drakous ana 2 meres mexri teleuteas ptoseos opos me tis tita xaxxa
tosa plithora arxeion den ta wgalane oute stis kales epoxes ,oute stis arxikes epoxes tis gatas pistewo auto me anisixi !!!
makari na exoun arxeio apo kappa!!!
...και οσοι την εχουν θα ξαναφορεσουν μπουφανακι...
kalispera.ti anxoneste kai an tis alaksoune den alazi tipota pali tha yparxi lisi,min mou pite oti i perisoteri den to kserete to kolpo..mpori na min yparxoune draki alla den tha ksotiniasi kai telios..alla den tha to bgalo ego stin fora pali.esis pou eiste gates kserete ti leo.
File moy kali soy mera,, den ebgales tipote stin fora opos katalabes ek ton ysteron.. ola itan gnosta se polloys para polloys ,,apla gia toys dikoys toy o ka8enas logoys den to brontofonaze,, kai einai sebasto ayto,,, alla to '''sigopsi8yrize edo sto forum'''. Kalo Sabbatokyriko se oloys..
Εμείς που δεν είμαστε γάτες; Για πείτε κανα keyword :)
Thanx satgeo ... απλά έτσι όπως τέθηκε νόμισα ότι υπάρχει και κανένα άλλο κόλπο.