Ποια νεα καρτα...?Αυτο θα γινεται καθε 5 μηνες?Ο δρακος θα καλοκαιριασει...
Απο ότι καταλαβα όσοι ψώνισαν απο το νετ είχαν προβλήματα.Αντίθετα με αυτούς που επέλεξαν άλλο τρόπο αγοράς.Καί μάλλον οι δεύτεροι ίσως να έχουν μέλλον σε περίπτωση που περάσουν αρχεία κάππα σε δράκο.Κάτι που φαντάζει πιθανό.
Ευκολο τεχνικα,δυσκολο οικονομικα...
paidia mipws mporei kaneis na mou pei tin diadikasia sto site d..............info pws ginete i pliromi?
ekana tin paragelia alla den elaba kanena mail gia to pws tha pliroso.
Bebea grafei gia pay save alla pws ginete?
exei kanenas agorasei apo ekei?
tha sas eimoun eugnwmwn!!
Ennoeis panta afou perasei se xrisi mono karton kappa ? Edw milousame prin ena xrono gia zeta kai oti mporei na parei update on air kai telika apodixtike oti tha xreiastei na antikatastathoun kai autes.. Isos telika to sistima na mpazei perissotero apo oso exoume akousei .... Isos na xreiazetai prota oi kappa na perasoun se kapoio update patch pio asfales gia na proxorisei mia tetoia diadikasia.
kontos psalmos alilouia;;;;; i exoume mellon;olo ta idia leme,ta idia efxomaste,idia pragmata grafoume kai akoume.