
Originally Posted by
PRR
Καλησπερα στο φορουμ!!!!!!!!Εχω τον εξυς προβληματισμο...Τα αλ τζαζιρα σπορτ δεν ειναι με καππα?h mcme δεν ειναι με καππα κ μαλιστα με πατατασατ που αντικατασταθηκαν περισυ?Ειδικα γ το τελευταιο πακετο οπου εγω τουλαχιστων δεν εχω δει 5,3βερς κ που η καρτα λενε οτι κλειδωνει προτου μοιρασει καλα καλα.Γιατι ο δρακος να δουλευει αυτα τα πακετα που νομιζω οτι εχουν πλεων μονο καππα (εκτος αν κανω λαθος) κ ν μην δουλευει στη νοβα αρχειο απο καππα?Για να φτασει κ η καππα στο μεγιστο βαθμο ασφαλειας δεν πρεπει να προβει σε αντικατασταση του pvr panasat, panasat 930 ,panasat 970?Ευχαριστω γενικοτερα....