Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 78 of 101 FirstFirst ... 2853687376777879808388 ... LastLast
Results 771 to 780 of 1002

Thread: Blue Dragon - Συζητήσεις

  1. #771
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    @ Fhillip_Morris

    Γεια χαρα καταρχην, μηπως ξερεις αν τωρα με τη νεα καρτα που θα παρουμε θα μας ανοιγουν και τα HD καναλια τους, διοτι μεχρι τωρα δεν μας εδιναν αυτη τη δυνατοτητα

    Ευχαριστω!
    οχι φιλε μου. θα βλεπεις αυτα που εβλεπες. για να δεις τα hd πρεπει να παρεις ολο το πακετο. δεκτη+καρτα μαζι. και φυσικα η καρτουλα πλεον θα ειναι παντρεμενη με τον δεκτη

  2. Advertise Here
  3. #772
    Senior Member
    Join Date
    11-08-2006
    Location
    Hellas
    Posts
    132
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Γεια σας.
    Θέλω να ρωτήσω γιατι ενώ πριν απο λίγο καιρό έβλεπα με την dragon το National geografic HD καθώς και το Eurosport HD τώρα δεν τα βλέπω πλέον.
    Υπάρχει κάποια λύση για αυτο ,καθώς και για τα cinema και sports HD.
    Ευχαριστώ πολύ.

  4. #773
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by panoszax View Post
    Γεια σας.
    Θέλω να ρωτήσω γιατι ενώ πριν απο λίγο καιρό έβλεπα με την dragon το National geografic HD καθώς και το Eurosport HD τώρα δεν τα βλέπω πλέον.
    Υπάρχει κάποια λύση για αυτο ,καθώς και για τα cinema και sports HD.
    Ευχαριστώ πολύ.
    allaksan syxnotita nomizw.. ksanasarwse ton doryforo kai tha anoiksoun..

  5. #774
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    allaksan syxnotita nomizw.. ksanasarwse ton doryforo kai tha anoiksoun..
    αμ δε που θα ανοιξουν.
    εχουν αλαξει κλειδια φιλε για τα hd καναλια και παιζουν μονο στου δικους τους δεκτες.

  6. #775
    Member
    Join Date
    06-03-2007
    Location
    thessaloniki-limassol
    Posts
    76
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by panoszax View Post
    Γεια σας.
    Θέλω να ρωτήσω γιατι ενώ πριν απο λίγο καιρό έβλεπα με την dragon το National geografic HD καθώς και το Eurosport HD τώρα δεν τα βλέπω πλέον.
    Υπάρχει κάποια λύση για αυτο ,καθώς και για τα cinema και sports HD.
    Ευχαριστώ πολύ.
    Me tin dragon den anoigoun pleon. Allakse o tropos kodikopiisis sta HD kanalia

  7. #776
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    blakeia eipa tote.. sorry paides :)

    ara ousiastika i avon arxise na efarmozei metra kata tis peirateias.. swsta?

  8. #777
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    blakeia eipa tote.. sorry paides :)

    ara ousiastika i avon arxise na efarmozei metra kata tis peirateias.. swsta?
    ετσι ακριβος φιλε μου. και πολυ φοβαμαι οτι ηλθε και η αρχη του τελους για την κωδικοποιηση irdeto. αρκετο καιρο την ειχαν ξεβρακωσει. ωρα και αυτη να χαθει οπως οι αλλες κωδικοποιησεις τουλαχιστον απο πειρατικες καρτουλες.

  9. #778
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    πάλι irdeto δεν είναι? Απλά εννοείς την συγκεκριμένη version irdeto?

    Κάτι ψιλοάσχετο-σχετικό.. το μπλέ δρακάκι υποστηρίζει άλλα 4-5 πακέτα που προφανώς έχουν ολόιδια κωδικοποιήση με την αβον.. Οι ξένοι δεν ψάχνονται σε αυτά τα θέματα? Μόνο εμείς έχουμε το μικρόβιο?

  10. #779
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    πάλι irdeto δεν είναι? Απλά εννοείς την συγκεκριμένη version irdeto?

    Κάτι ψιλοάσχετο-σχετικό.. το μπλέ δρακάκι υποστηρίζει άλλα 4-5 πακέτα που προφανώς έχουν ολόιδια κωδικοποιήση με την αβον.. Οι ξένοι δεν ψάχνονται σε αυτά τα θέματα? Μόνο εμείς έχουμε το μικρόβιο?
    και αυτοι το ιδιο προβλημα εχουν. οσοι πηγαν σε βερσιον καπα, τα δρακακια τους εχουν μαυριλα

  11. #780
    Senior Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    100
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Εγω να ρωτησω κατι?ισως να εχει απαντηθει αλλα να μην το προσεξα,πως μπορουμε να δουμε αν καποιος μας σερβιρει με δρακακι?Υπαρχει τροπος?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Συζητήσεις BD cart014
    By douros in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1048
    Last Post: 20-08-2011, 22:58:36
  2. Question How often do I need to update for the Digiturk package?
    By martinakis in forum Blue Dragon, Red Dragon and Yellow Dragon Card
    Replies: 2
    Last Post: 01-03-2011, 13:12:25
  3. Blue Dragon - Συζητήσεις
    By douros in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 997
    Last Post: 20-11-2010, 16:02:00
  4. blue dragon file
    By soko123 in forum ex-Yugoslav Languages
    Replies: 1
    Last Post: 12-11-2010, 14:28:05

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •