to loader mhxanaki to exo parei apo to w#w.easymouse.net !! Kai einai ayto sthn foto me thn mayrh plaketa. Den kanei?
to loader mhxanaki to exo parei apo to w#w.easymouse.net !! Kai einai ayto sthn foto me thn mayrh plaketa. Den kanei?
Kapoies selides pio prin diavasa oti prepei na gbaleis tis __ --- an exei gia na mhn soy bgalei I/O 123. To erxeio prepei na exei kapoioa sygkekrimenh morfh?
Eisai theos
To toynel DEN exei fos me to teleytaio 7-1-11 ?? OPOTE ANAMONH GIA KATI KAINOYRIO ??
Dead all .Δεν υπαρχει φως. Εκτος αν κανω κατι λαθος αλλα δεν νομιζω........
Απορια..βγαινουν καθε 5-6 μερες αρχεια..τι σημαινει αυτο?Οτι καποιο αρχειο για παραδειγμα 30/12 εκλεισε και βγαινει αλλο η γινεται γι διαφημιστικους λογους?Δηλαδη καθε νεο αρχειο ακυρωνει το προηγουμενο η και το προηγουμενο εξακολουθει να παιζει?