Pame ore palikaria!!!
Sizitiseis gia oti travaei i oreksi sas!!!
Pame ore palikaria!!!
Sizitiseis gia oti travaei i oreksi sas!!!
re pote gemise ayto? xampari kai peira wre
Είπαμε οτιδήποτε αλλά όχι και Μ......ς χαχαχα
Καλα βρε φιλαρακια δεν παιζεστε εσεις εχετε κεφια σημερα και πολυ καλα κανετε!!!
Ναστε καλα μου φτιαξατε την διαθεση.
Λοιπον αντε να σας βαλω ενα ερωτημα ετσι για πλακα να γελασουμε θελετε ?
Αν οχι το σβηνω και τελειωνει το θεμα οπως αρχισε δεν εχω προβλημα κανενα.
ΕΡΩΤΗΜΑ
Τι αγοραζει κανεις με 129 ευρω συν εξοδα αποστολης και τι του προσφερει αυτο ?
Δινω εγω την πρωτη απαντηση.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγοραζει κανεις εναν μπλε δρακο η κοινως ασβοκαρτα.
Πακετο εξασφαλιζονται οι κατω παρενεργειες.
Σπασιμο νευρων δηλαδη βλεπεις μπορει και για ενα λεπτο και μετα τερμα.
Ψαχνεις να βρεις αρχειο αλλα που.
Εχεις το γνωστο σοι γα@@@@ να σου σπαει τα νευρα λεγοντας οτι παιζει.
Τελικα λες αχ ρε τα λαμογια μου την φερανε αλλη μια φορα.
Τα σχολια δικα σας κυριοι.Απο εμενα παντα με καλη διαθεση τα γραφομενα.
Φιλικα Τζιμακος![]()
tzimako me idia ta l7 agorazeis kai to novabox pace 831 kai sou spaei episis ta neura kathos mia paizei kai 10 oxi
![]()
sosta ta leei o philip giati prepei na leme "ta sika sika kai tin skafi skafi".ontos exoun faei 1-2 klisimata alla as opsete to internet giafto.to xero apo proto xeri parolo pou den tin exo.