Καλησπέρα σας.
Έχω το iber isf2009 (sat finder).
Δεν το έχω κάνει ποτέ αναβάθμιση. Μήπως ξέρει κάποιος που θα βρω την αναβάθμιση.
Τώρα φοράει: S/w: 1,81 h/w: 2.0 lcd02
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα σας.
Έχω το iber isf2009 (sat finder).
Δεν το έχω κάνει ποτέ αναβάθμιση. Μήπως ξέρει κάποιος που θα βρω την αναβάθμιση.
Τώρα φοράει: S/w: 1,81 h/w: 2.0 lcd02
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Παιδιά, έχετε να προτείνετε κανένα HD Linux δέκτη με ethernet? (πλήν των Dreambox, Spiderbox)
Η Microsoft εξαγοράζει την Skype για 8,5 δις δολάρια
Η Microsoft ανακοίνωσε επίσημα σήμερα ότι αγόρασε την γνωστή εταιρεία τηλεφωνικών επικοινωνιών μέσω διαδικτύου Skype για το ποσό των 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Σε αυτό περιλαμβάνεται και το χρέος των 686 εκατομμυρίων της Skype . Η συμφωνία εξαγοράς έχει ήδη εγκριθεί από τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών. Με 170 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες το Skype θα υποστηρίξει διάφορες εφαρμογές της Microsoft όπως το Xbox και το Kinect, το Windows Phone και διάφορες άλλες συσκευές windows, ενώ η Microsoft θα συνδέσει τους χρήστες του Skype με αυτούς του Lync, Outlook, Xbox Live και τους χρήστες άλλων δικτυακών κοινοτήτων. Ταυτόχρονα θα συνεχιστεί η υποστήριξη και ανάπτυξη του Skype για άλλες πλατφόρμες που δεν ανήκουν στην Microsoft.
Πηγή: Microsoft
![]()
geia sas thelo na valo doryforiko internet,poios mporei na me eneimerosei geia kapoion kalo parohea doryforikou internet ?
ftasame ta 1000 post pame sto neo anaggenismeno thema EDO