Παιδιά κρατήστε το επίπεδο και αφήστε τις προσωπικές παραθέσεις παράμερα. Επιτέλους μετά απο τόσο καιρό, υπάρχει μια πολιτισμένη συζητηση στο forum με τόσο αξιόλογο αποτέλεσμα και ενδιαφέρον για διαβασμα. kahkon είναι αγραφος κανόνας φίλε μου οτι δεν επιτρέπεται να κάνουμε public τα όποια pm μας στέλνει οποιοσδήποτε. Ή δεν απαντάμε, ή απαντάμε οτι δεν θελουμε περαιτέρω συνέχεια στην κουβέντα και το κόβουμε. Αλλά να τα δημοσιοποιούμε ποτε....
Παρ όλα αυτά, το όποιο νομικό τμήμα δεν ασχολείται με τέτοια. Ασχολείται πως διασφαλίσει τα συμφέροντα της εταιρίας και επίσης με συμβόλαια με άλλους παρόχους κλπ κλπ. Καταλάβετε οτι η Nova ειναι ενα παιδί που πλέον έχει ενηλικιωθεί και προσπαθεί με κάθε τρόπο (τώρα είναι στη εφηβία) να σπάσει τα σπυράκια που έχει, και να αναδείξει την ομορφιά της. Άλλες καραβάνες του χώρου (βλ. Premiere,BSkyB κλπ) πλέον μετά απο τόσα χρόνια έχουν καταλάβει ότι ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ θα υπάρχει πειρατεία... Το αποδέχεται και τι κάνει; Αντι να παίζει το παιχνίδι του κλέφτη και του αστυνόμου με πιόνι φυσικά την ΥΠ.Δ.Η.Ε, προσπαθεί να φτιάξει ανταγωνιστικά πακέτα που και για την τσέπη του τοπικού καταναλωτή (π.χ. Άγγλου) είναι όχι απλα συμφέροντα, αλλά πέραν του δέοντος ελκυστικά!!! Κατά την προσωπική μου ταπεινή άποψη, απλά σαν λαός θέλουμε το τσάμπα ή το φθηνότερο και το γυρεύουμε με κάθε δυνατό τρόπο (παράνομο ή μη). Σχετικά δε για τα κανάλια Εθνικής Εμβέλειας, σημειώστε οτι και η Nova πληρώνει δικαιώματα σε αυτούς γιατί αυτοί τα ζητούν!!!! Τώρα βέβαια με την Digea θα αλλάξουν όλα αυτά αλλα προς το παρόν, υπάρχει το μονοπώλιο το οποίο συμφέρει όλους! Κρατήστε επίσης κάτι που θα σας πώ και μάλλον είναι και η πρώτη φορά που θα "βγεί" στη φόρα κάτι τέτοιο....!!! Σε λίγο καιρό...επίγεια...θα γίνεται μετάδωση συνδρομητικών καναλιών...ιδιοκτησίας Nova... Εκεί να δείτε πανηγύρια.... Οι τιμές θα πέσουν και θα μπορεί οποισδήποτε να έχει...αυτό που τον ενδιαφέρει να βλέπει σε πολύ καλύτερες τιμές. Κατα την γνώμη μου επίσης, και αυτη είναι μια κίνηση ματ, που θα φέρει και άλλα έσοδα στην εταιρία και θα προσεγγίσει και άλλο κοινό...
Φιλικά
Roulitsas










