Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 5 of 100 FirstFirst ... 3456710153055 ... LastLast
Results 41 to 50 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #41
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    kalispera file moy.. ki exeis apolyto dikaio.. Einai toso idies oi atimes poy tin patisa ... exo kanei mia gratsoynia stin mia alla fainetai gelastika ... xa xa

    idoy: ATR : 3B EC 00 00 40 32 42 4C 55 45 20 44 52 41 47 4F 4E 20 43 00 01
    ATR :3B EC 00 00 40 32 54 49 54 41 4E 49 55 4D 00 13 03 01
    nai poy to blepeis to idio? to panw einai drakos kai to katw tita!!

  2. Advertise Here
  3. #42
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    nai poy to blepeis to idio? to panw einai drakos kai to katw tita!!
    ναι βρε αυτο λέω ότι δεν είναι ίδιο.. οι καρτες είναι τοσο ίδιες που έβαλα φαίνεται την ίδια στον προγγράμερ και την πατησα..

  4. #43
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Γεια χαρα παιδια!!!

    Ηθελα να να σας πω οτι την περιοδο της τιτας και ειδικοτερα κανενα 2μηνο πριν τα κακαρωσει ακουγονταν φημες οτι θα γινει αναβαθμιση και θα παρει τις γραμμες "1010".
    Προς το τελος της και για κανενα 2μηνο μετα, αν θυμαστε, ολοι αυτο περιεμεναν, την περιφημη αναβαθμιση!!!

    Λοιπον η αναβαθμιση εγινε και πηρε αυτες τις περιβοητες γραμμουλες......ως νεα καρτα βεβαια και αντε ξανα τα ευρωπουλακια!!!!!!
    Αυτα ειναι γνωστα πριν καν κυκλοφορησει η καρτα και οπως εχω πει, ολοι που παρακολουθουν αυτο το φορουμ δεν θα πρεπει να γκρινιαζουν καθολου!!!

    Ολοι μας ειχαμε τις πληροφοριες για αυτη την καρτα και ολοι ηξεραν τι αγοραζαν εξαρχης!!!!

    Οποτε αφου αποδεδειγμενα ειναι ιδιες καρτες ειναι και λογικο να εχουμε 2 ειδη στην αγορα.......εξαλλου υπαρχουν ακομα χασανακια που λειτουργουν με τον παραδοσιακο τροπο σιγουρα.....οποτε παμε στα 3 ειδη!!!!

  5. #44
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Θα πω και κατι τελευταιο......

    Οι γατες οταν πρωτοβγηκαν μαζικα το 2006 αλλα και μετα, το διαδυκτιο στην ελλαδα ηταν στη βρεφικη του ηλικια.....τα τελευταια χρονια τα περισσοτερα σπιτια εχουν πια αυτη την υπηρεσια και πλεον ολες σχεδον οι ηλικιες μπορουν να το χρησιμοποιησουν για τις "βασικες τους αναγκες".

    Τα τελευταια 2 χρονια λοιπον υπηρχε η δυνατοτητα σε πολλους να κανουν παραγγελια απο το νετ μια καρτα και τον εξοπλισμο. Μετα απλα εκαναν μια εγγραφη σε ενα φορουμ και επαιρναν τα αρχεια. Η πιο απλα, μεσα σε 15 γνωστους που εχουμε σιγουρα καποιος θα ηξερε να την "κανει" τη δουλεια!!!

    Καπου εκει χαθηκε και το παιχνιδι με τις γατες....οπως πολυ ευστοχα εχει πει καποιος "ειχαν καταντησει να πωλουντε στα περιπτερα" και κρεμασμενες σαν τις εφημεριδες θα ελεγα.

    Οι "μαγκες" λοιπον ειχαν ηδη βγαλει την τιτα για να ελεξουν την κατασταση με το συνεχη κλεισιμο των χασανιων....ολες οι τιτα εδιναν 1-2 χασαν μονο οποτε η δουλεια ηταν πολυ πιο ευκολη.

    Επειτα οι ¨μαγκες" και ενω η αναβαθμιση μπορουσε να γινει απο τοτε (αν θυμαστε ειχε αναφερθει λιγες φορες εδω μεσα αλλα και σε περιοδικα οτι στην Αυστραλια ειχε σπασει) αποφασισαν να σταματησουν.....μαλλον θα σκεφτηκαν καλοκαιρι ειναι...παμε για το φθινοπωρο!!

    Ετσι μας εσκασαν την καρτουλα τη "νεα" και εμεις πληρωνουμε.......!!!!

    Συμπερασματα:
    Δεν θα υπαρξει αλλη καρτα σαν τη γατα, το καταλαβαινουμε ολοι πια!
    Οι αγορες καρτων ή παροχη δωρεαν αρχειων στο ιντερνετ θα εξαλειφθουν τελειως!
    Κανενας δεν προκειται να σκεφτει την δικη μας τσεπη παρα μονο εμεις οι ιδιοι!!!
    Η εν λογω ομαδα απο οτι δειχνουν οι καταστασεις εχει τις διασυνδεσεις, τη γνωση και την υποδομη για να βγαζει καρτες και επομενως για να βγαζει λεφτα.
    Ολοι εχουμε κριση και εμπειρια εδω μεσα για να κανουμε σωστες κινησεις πια!

  6. #45
    Senior Member
    Join Date
    08-03-2009
    Posts
    532
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ti akrivos ennoeis file eanda me ton paradosiako tropo ? Se poies asproules anaferesai ?

    P.S.. oxi oti voithise auto alla oi tites itan 3 diaforetika eidi.

  7. #46
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Φιλε miltossat αναφερομαι στα ειδη που παιζουν αβον

  8. #47
    Senior Member
    Join Date
    08-03-2009
    Posts
    532
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Ki egw ekei anaferomai.. 3 diaforetika hsn apo to idio arxeio.

    Auto ti simainei pou egrapses ?
    εξαλλου υπαρχουν ακομα χασανακια που λειτουργουν με τον παραδοσιακο τροπο σιγουρα.....οποτε παμε στα 3 ειδη!!!!

  9. #48
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    509
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Καλημερα σε ολους...

    βρε miltossat υπαρχουν ακομα ενεργα hsn που μπορουν να υποστηριξουν τα γατια!!!

  10. #49
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by eandas View Post
    Καλημερα σε ολους...

    βρε miltossat υπαρχουν ακομα ενεργα hsn που μπορουν να υποστηριξουν τα γατια!!!
    Kalimera sas.. xlomo to blepo...

  11. #50
    Senior Member kasteras's Avatar
    Join Date
    26-10-2008
    Location
    AFRIKA
    Posts
    140
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by northener View Post
    Ean to eides me ta matia sou file mou,to thema pernei megales diastaseis dioti apodiknyontai oi fhmes!

    p.s.ti enoeis me ena kwdiko noumero?
    kalimeras stous filous.an paroume mia tita kai ena drako xoris na exoume fortosi kapoio file(adeies diladi).tha dite oti to atr eine akribos to idio.an bali to kodiko noumero ginete drakos mpori na pari to katalilo drakofile,otan patame na ksekinisi to fortoma,amesos blepoume sto programa gia klasmata deuteroleptou to atr pou eine idio me tin tita kai meta amesos alazi kai perni to atr tou drakou.auti eine i diafora pou den mporoume na fortosoume tin tita .

Page 5 of 100 FirstFirst ... 3456710153055 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •