Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 55 of 100 FirstFirst ... 53045505354555657606580 ... LastLast
Results 541 to 550 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #541
    Member
    Join Date
    18-08-2008
    Posts
    46
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by andreas_89 View Post
    to paketo total tv stin dr@gon se poion doriforo einai kai pia kanalia anigi???
    Στης 16 Ε ανατοληκα ειναι το Total TV

  2. Advertise Here
  3. #542
    Senior Member
    Join Date
    08-03-2009
    Posts
    532
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Hagis View Post
    Την γοβα παιζουν οι καρτες που αναφερεσται?
    Kalimera... Xavale kanei o filos @renaultgr gia tis goldcard.. Twra gia ton kahkon ... De nomizw na kanei xavale.. An mporei me kapoio tropo na anaktisei groupkeys giati na min paiksei i karta... ?

  4. #543
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Hagis View Post
    Την γοβα παιζουν οι καρτες που αναφερεσται?
    nai nai afou na fantastis kai i dikia Gold kai i FUN 8 ,akoma pezi apo to 2003 !!

    opote exoume 4 kartes pou pezoun Gold, Fun ,miaou miaou,kai Bdc !!
    kanenas me tita wre pedia yparxei pou na pezi akoma na tis kanoume 5ada???

  5. #544
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    nai nai afou na fantastis kai i dikia Gold kai i FUN 8 ,akoma pezi apo to 2003 !!

    opote exoume 4 kartes pou pezoun Gold, Fun ,miaou miaou,kai Bdc !!
    kanenas me tita wre pedia yparxei pou na pezi akoma na tis kanoume 5ada???
    Καλημέρα και καλή Κυριακή σ όλη την παρέα..τώρα αμα πώ και εγώ ότι παίζει μια παλιά sim που έχω θα με πάρεται με τις ντομάτες ότι εξευτελίζω το θέμα??? φιλικά πάντα και με μόνη πρόθεση να ευθυμίσουμε και λίγο!!!!!!!

  6. #545
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    Καλημέρα και καλή Κυριακή σ όλη την παρέα..τώρα αμα πώ και εγώ ότι παίζει μια παλιά sim που έχω θα με πάρεται με τις ντομάτες ότι εξευτελίζω το θέμα??? φιλικά πάντα και με μόνη πρόθεση να ευθυμίσουμε και λίγο!!!!!!!
    oxei wre stawraete min to pernis prosopika
    den wlepis ti ginete pali edo mesa
    ton arapi oso ke na ton tripsis to sapouni sou xalas
    opote giati na xalame tis kardies mas as grafoume lipon oti nane ke opou naneeeeeeeeeeee
    emis oi ellines den prokite na alaksoume pote!!
    ego varethika na kano tin skoupa ke ton mpampoula
    tha mpi kanas drakos pali mesa ke tha ta svisi ola
    ego varethika na malono pleon!
    opote katalawenis ti enoo!!as euthimoume lipon apo do ke pera
    ps i tin dikia sou sim pos tin lene??
    xaidiaro mipos??
    opote ginane 5ada xaxaxa

  7. #546
    VIP Member aetos01's Avatar
    Join Date
    19-11-2010
    Location
    root/toor/startx
    Posts
    2,085
    Uploads
    100
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    oxei wre stawraete min to pernis prosopika
    den wlepis ti ginete pali edo mesa
    ton arapi oso ke na ton tripsis to sapouni sou xalas
    opote giati na xalame tis kardies mas as grafoume lipon oti nane ke opou naneeeeeeeeeeee
    emis oi ellines den prokite na alaksoume pote!!
    ego varethika na kano tin skoupa ke ton mpampoula
    kai varethika na malono
    opote katalawenis ti enoo!!as euthimoume lipon apo do ke pera
    ps i tin dikia sou sim pos lene??
    xaidiaro mipos??
    opote ginane 5ada xaxaxa
    to stayraete moy arese..xaxa,, pos tin lene???na tin baftiso parayta:''' maimoydobananotitanodrakos""!!!!!kalo einai???

  8. #547
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by PARON View Post
    to stayraete moy arese..xaxa,, pos tin lene???na tin baftiso parayta:''' maimoydobananotitanodrakos""!!!!!kalo einai???
    diskolo eine
    ego leo newdragonbluecard
    oxei tipota allo alla na paramenoume ke mesa sto thema mas

  9. #548
    Member
    Join Date
    09-11-2008
    Posts
    56
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Hagis View Post
    Στης 16 Ε ανατοληκα ειναι το Total TV
    ta arena spor ta aneigi???

  10. #549
    Member
    Join Date
    18-08-2008
    Posts
    46
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by andreas_89 View Post
    ta arena spor ta aneigi???
    Δεν γνωρηζω δεν εχω για να δοκημασω

  11. #550
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re:ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by snakie View Post
    Kai me to Fcamd ..;p
    μην πετας μια ρουκετα και φευγεις..... και ανοιξε και τα πμ σου!!!!
    οτι παιζουν οι γαμμα απο 2-3 ατομα εδω μεσα ειμαι 1000% σιγουρος αλλα το θεμα ειναι οτι για ολους τους αλλους μιλανε βουλγαρικα και ολλανδικα μονο.....

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •