Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 91 of 100 FirstFirst ... 41668186899091929396 ... LastLast
Results 901 to 910 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #901
    Member sotirisv's Avatar
    Join Date
    21-09-2010
    Posts
    36
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by miltossat View Post
    goldcard fortomeni me ird 1.2 mallon !!
    file ti mporw na fortwsw se authn thn karta??gt exw kai egw mia

  2. Advertise Here
  3. #902
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by sotirisv View Post
    file ti mporw na fortwsw se authn thn karta??gt exw kai egw mia

    τίποτα φίλε μου την κρατάς για το αρχείο σου η συγκεκριμένη έχει ξεπεραστή εδώ και 10 χρόνια.

  4. #903
    Member sotirisv's Avatar
    Join Date
    21-09-2010
    Posts
    36
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by andymal View Post
    τίποτα φίλε μου την κρατάς για το αρχείο σου η συγκεκριμένη έχει ξεπεραστή εδώ και 10 χρόνια.
    seuxaristw!!

  5. #904
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    diabazeis sporadika to forum file mou kai den exeis dei oti to exoume grapsei apo tin proti stigmi .
    den einai kai kanena mystiko . den peirazei pes to alli mia fora tsampa einai .

  6. #905
    Member sotirisv's Avatar
    Join Date
    21-09-2010
    Posts
    36
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    h alhtheia einai oti den prolabainw na ta diabazw ola kathe mera!sugnwmh,an thes sbhstw

  7. #906
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    Γιωργη δεν καταλαβες. και θα αλαξουν δεκτες αν και οταν το θελουν, και θα βγαλουν και χρημα απο αυτην την σκατζα. και θα αναφερω κατι που συνεβη σε εναν γνωστο μου.
    το παλικαρι εχασε πριν μια βδομαδα την καρτα του (παλιος συνδρομητης με απαντρευτη καρτα την οποια ομως του την ειχαν αλλαξει σε καπα πριν ενα μηνα περιπου,) και για καποιους πονηρους, δεν υπηρχε κανενας δολος. απλα επειδη εχει ενα εξοχικο καθε σαββατοκυριακο την επαιρνε μαζι του και εβλεπε απο εκει.
    πηρε λοιπον τηλεφ την κυρια και του δινουν καινουργια καρτα, αλλα παντρεμενη με δεκτη. σαν αιτιολογια του ειπαν οτι δεν εχουν πλεον καρτες καβατζα για τετοιες περιπτωσεις και οτι ολες οι καρτες ειναι μεσα στα πακετα με τους δεκτες. υπαρχει μονο ενας αριθμος καρτων που ειναι μονο προς αντικατασταση των βερσιον πεντε και ζετα.
    του ζητησαν λοιπον να πληρωση 50 ευρ μονο για τον δκτη τους.
    νικολα απο κατι τετοια ομως περνουνε αερα αυτοι...... κακος την πηρε την καρτα ο φιλος σου και ο καθε φιλος...... απο την στιγμη που εχει παλιο συμβολαιο δεν εισαι υποχρεομενος να βλεπεις σε δικο τους δεκτη!
    κοψτε τα ρε κοψτε τα οταν κανουνε εξυπναδες!!!!! τι θα παθετε δηλαδη αν δεν βλεπετε? ετσι κ αλλιος ολο επαναλυψεις εχει!!!! τελιονει και η δικια μου σε κανα 2 μηνες, μαχαιρι........

  8. #907
    Senior Member
    Join Date
    02-04-2005
    Posts
    339
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsit, το κυπριακών συμφερόντων fund "ΑΡΓΩ" έχει έρθει σε τελική συμφωνία με τις τράπεζες που έχουν δανειοδοτήσει το σταθμό, αλλά και με τους μετόχους του. Η συμφωνία προβλέπει ότι το "ΑΡΓΩ" θα αγοράσει μετοχές του Αlter και θα δώσει χρήματα για τις άμεσες ανάγκες. Χρήματα θα δώσουν και οι σημερινοί μέτοχοι. Οι τράπεζες θα διευκολύνουν την εταιρία στην αποπληρωμή των δανείων της με το ρητό όρο το πρόγραμμα περικοπής δαπανών που έχει συμφωνηθεί να τηρείται με απόλυτη πιστότητα. Το πρόγραμμα αυτό προβλέπει μειώσεις θέσεων εργασίας και εξόδων, ώστε η επιχείρηση να καταστεί βιώσιμη. Οι λεπτομέριες της συμφωνίας οριστικοποιούνται σύντομα και θα γνωστοποιηθούν στο χρηματιστήριο και το ΕΣΡ.(31/03/2011)

    apo allo forum

  9. #908
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2009
    Posts
    256
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Παιδες που θα δουμε την παναθα σημερα??? Κοιταξα στο liveonsat για καμια ελευθερη μεταδοση αλλα μονο απο Turksat λεει κατι για Biss το οποιο δε το εχω ψαξει... καμια ιδεα??? Τα jazeera δε το δειχνουν .....

  10. #909
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by k_palios View Post
    Παιδες που θα δουμε την παναθα σημερα??? Κοιταξα στο liveonsat για καμια ελευθερη μεταδοση αλλα μονο απο Turksat λεει κατι για Biss το οποιο δε το εχω ψαξει... καμια ιδεα??? Τα jazeera δε το δειχνουν .....
    sport italia 12.5w antlantic bird1 12718H SR 36510 FEC2/3 free to air HDμετάδοση

  11. #910
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2009
    Posts
    256
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Σευχαριστω αντωνη για την πληροφορια αλλα δυστυχως δεν εχω HD δεκτη!!! Το βλεπω απο το my p2p σε καλο link παλι καλα

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •