diabazeis sporadika to forum file mou kai den exeis dei oti to exoume grapsei apo tin proti stigmi .
den einai kai kanena mystiko . den peirazei pes to alli mia fora tsampa einai .
h alhtheia einai oti den prolabainw na ta diabazw ola kathe mera!sugnwmh,an thes sbhstw
νικολα απο κατι τετοια ομως περνουνε αερα αυτοι...... κακος την πηρε την καρτα ο φιλος σου και ο καθε φιλος...... απο την στιγμη που εχει παλιο συμβολαιο δεν εισαι υποχρεομενος να βλεπεις σε δικο τους δεκτη!
κοψτε τα ρε κοψτε τα οταν κανουνε εξυπναδες!!!!! τι θα παθετε δηλαδη αν δεν βλεπετε? ετσι κ αλλιος ολο επαναλυψεις εχει!!!! τελιονει και η δικια μου σε κανα 2 μηνες, μαχαιρι........
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsit, το κυπριακών συμφερόντων fund "ΑΡΓΩ" έχει έρθει σε τελική συμφωνία με τις τράπεζες που έχουν δανειοδοτήσει το σταθμό, αλλά και με τους μετόχους του. Η συμφωνία προβλέπει ότι το "ΑΡΓΩ" θα αγοράσει μετοχές του Αlter και θα δώσει χρήματα για τις άμεσες ανάγκες. Χρήματα θα δώσουν και οι σημερινοί μέτοχοι. Οι τράπεζες θα διευκολύνουν την εταιρία στην αποπληρωμή των δανείων της με το ρητό όρο το πρόγραμμα περικοπής δαπανών που έχει συμφωνηθεί να τηρείται με απόλυτη πιστότητα. Το πρόγραμμα αυτό προβλέπει μειώσεις θέσεων εργασίας και εξόδων, ώστε η επιχείρηση να καταστεί βιώσιμη. Οι λεπτομέριες της συμφωνίας οριστικοποιούνται σύντομα και θα γνωστοποιηθούν στο χρηματιστήριο και το ΕΣΡ.(31/03/2011)
apo allo forum
Παιδες που θα δουμε την παναθα σημερα??? Κοιταξα στο liveonsat για καμια ελευθερη μεταδοση αλλα μονο απο Turksat λεει κατι για Biss το οποιο δε το εχω ψαξει... καμια ιδεα??? Τα jazeera δε το δειχνουν .....
Σευχαριστω αντωνη για την πληροφορια αλλα δυστυχως δεν εχω HD δεκτη!!! Το βλεπω απο το my p2p σε καλο link παλι καλα