Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 96 of 100 FirstFirst ... 467186919495969798 ... LastLast
Results 951 to 960 of 999

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #951
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

  2. Advertise Here
  3. #952
    Member
    Join Date
    09-11-2008
    Posts
    56
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    paidia kiklofori ena arxeio sto forum me to onoma wc.bdc kserei kaneis ti einai???

  4. #953
    Senior Member
    Join Date
    11-11-2008
    Posts
    230
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    xanagrafo k xanaleo xronia polla...alla to xanaleo giati kapoioi edo mesa sinexizoun me kapious na exoun kapies kontres..ti enoo eno se allo 8ema sinfonisa me kapion se oti elege k eipa sosta ta leei o parapano(den eipa tipota to kako,oute evrisa oute miosa kanenan isa isa efxi8ika k xronia polla sto telos) kapoioi sinexizoun na stelnoun post ston kouva ...tora an pirazi oti simfoni kapios me afta pou leei kapios allos k enoxli toso poli merikous edo mesa .......sas sigxero...isos pali vgoun merikoi na poun pali ta dika tous alla den me pirazi.(mpori afto pou grafo na einai ligo akatalavistiko alla aftoi pou einai epi tou 8ematos katalaveloun...

    exo kero na banaristo

    filika bab

  5. #954
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by babstel View Post
    xanagrafo k xanaleo xronia polla...alla to xanaleo giati kapoioi edo mesa sinexizoun me kapious na exoun kapies kontres..ti enoo eno se allo 8ema sinfonisa me kapion se oti elege k eipa sosta ta leei o parapano(den eipa tipota to kako,oute evrisa oute miosa kanenan isa isa efxi8ika k xronia polla sto telos) kapoioi sinexizoun na stelnoun post ston kouva ...tora an pirazi oti simfoni kapios me afta pou leei kapios allos k enoxli toso poli merikous edo mesa .......sas sigxero...isos pali vgoun merikoi na poun pali ta dika tous alla den me pirazi.(mpori afto pou grafo na einai ligo akatalavistiko alla aftoi pou einai epi tou 8ematos katalaveloun...

    exo kero na banaristo

    filika bab
    aman pia re stelio den barethikes ? kathe fora ta idia .

  6. #955
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Cool Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by babstel View Post
    xanagrafo k xanaleo xronia polla...alla to xanaleo giati kapoioi edo mesa sinexizoun me kapious na exoun kapies kontres..ti enoo eno se allo 8ema sinfonisa me kapion se oti elege k eipa sosta ta leei o parapano(den eipa tipota to kako,oute evrisa oute miosa kanenan isa isa efxi8ika k xronia polla sto telos) kapoioi sinexizoun na stelnoun post ston kouva ...tora an pirazi oti simfoni kapios me afta pou leei kapios allos k enoxli toso poli merikous edo mesa .......sas sigxero...isos pali vgoun merikoi na poun pali ta dika tous alla den me pirazi.(mpori afto pou grafo na einai ligo akatalavistiko alla aftoi pou einai epi tou 8ematos katalaveloun...

    exo kero na banaristo

    filika bab
    Προφανως φιλαρακι μου αναφερεσαι στο δικο μου ποστ που απαντησες.

    Αν θελετε και την δικη μου γνωμη,ΣΩΣΤΑ σβηστηκε το δικο μου ποστ απλα νομιζω θα επρεπε να σβηστουν και τα δυο προηγουμενα.

    Φιλικα Τζιμακος

  7. #956
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Τα post εγώ τα πήγα στον κουβα και ο λόγος είναι ένας. δεν μπορούμε να αφήσουμε τα θέματα καθαρά ρε παιδιά? και πιστεψτε με δεν έχω τίποτα με κανέναν, έχει χιλιοειπωθεί.

  8. #957
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Post Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolas021292 View Post
    Τα post εγώ τα πήγα στον κουβα και ο λόγος είναι ένας. δεν μπορούμε να αφήσουμε τα θέματα καθαρά ρε παιδιά? και πιστεψτε με δεν έχω τίποτα με κανέναν, έχει χιλιοειπωθεί.
    Εγω Νικολα τι ειπα ???

    Ειπα καλα εκανε και σβηστηκε το ποστ μου.Απλα απορησα γιατι δεν σβηστηκαν και τα αλλα ασχετα και το εγραψα,Και εν πασει περιπτωσει σβηστε οτι θελετε!!!

  9. #958
    VIP Member nikolas021292's Avatar
    Join Date
    21-04-2009
    Posts
    3,287
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    re ti ntalka exoun aytoi sta idiotika kanalia tha tin fane tin ERT logo ekpompis se HD lisa tous epiase.

  10. #959
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    mpa nikoli ... kopsimo tous exei piasei kai trexoun .

  11. #960
    Senior Member manous's Avatar
    Join Date
    23-01-2010
    Location
    Greece
    Posts
    222
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Πιλοτικα σε υψηλη ευκρινεια το Real - Barcα (οπως και διαφιμιζεται), απο το επιγειο ψηφιακο της ΕΡΤ θα μεταδοθεί?

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •