symfono apolita
pare loipon tis foto kai baltes sto dreambox thread
giati polla paidia basanizonte na psaxnoyn to arxeio poy tha toys ta pexei
1)το τι θα κανω εγω και οι αλλοι διαχειριστες ξερουμε πολυ καλλιτερα απο εσενα
2)ειδες πουθενα να αναφερθει οτι παιζουν τα hd με δρακο η με καποιο συγκεκριμενο αρχειο;; δεν νομιζω.
οσοι λοιπον βλεποντας δυο φωτο το παρερμηνευσαν και νομιζουν οτι θα δουν hd με δρακο, ας το ξεχασουν και να μην παιδευονται αδικα.
Όλα μεταφέρθηκαν εδώ
Τι πιάνει μερικούς δε καταλαβαίνω όταν πλησιάζει κάποιο ''τέλος''?
Τα πάντα έχουν μια αρχή και ένα τέλος
tin dynami polloi tin exoyn
tin diaxeirisei tis einai poli diskolo na xeiristeis