distixos file den exo asxolithei idietera me to oscam .
sigoura ginetai , alla den ksero to pos kai an exei tin apodosi pou theleis .
distixos file den exo asxolithei idietera me to oscam .
sigoura ginetai , alla den ksero to pos kai an exei tin apodosi pou theleis .
oi rythmiseis einai sostes psakse na breis to lathos sou ...
C: piserver port user pass
to idio akribos opos sto .cfg
to cccamd.list an den yparxei sto usr/keys kai to dimiiourgeis esy na to kaneis me kapoio editor pera apo to notepad ton windows .... px notepad++ , giati mporei na min anagnorizei tous xaraktires to linux .
an yparxei me tin morfi cccamd-example.list apla kane to rename mesa apo to dcc
eyxaristo gia tin amesi apantisi
ayto katalaba kai ayto ekana proxtes
giayto kai se rotisa an eixes kapoio lathos
etsi akribos se mena den leitoyrgise
epeidei den exo kapoion editor
mporeis na moy steileis esy kapoio etoimo me pm?
na to allakso ayto poy exo mipos einai apo ayto
eyxaristo!!
telika to eftiaxa
alla to aplo problima itan boyno
i lisi itan apli
mgcamd135a
ego dokimaza me mgcamd131 kai sayto den epeze
eyxaristo kai pali gia tis odigies
Kalispera sto forum, thelo tin exis exigisi an uparxei. karta tis mamas se cardsplitter pazei kanonika me 4 dektes. Alli karta me 3 dektes olla kala, molis sindethei o 4 kolaei. Telika ta sid, chid einai sta 3 h sta 4? kai pos ginete h mia karta na douleyei kai h alli ohi. Euxaristo.
φυσικο ειναι αφου η καρτα μπορει να στελνει ολα τα sid αλλα οχι πανω απο 3 την ιδια χρονικη στιγμη. δεν παιζει ρολο ποσοι θα ειναι οι clients, αλλα ποσα διαφορετικα καναλια θα στελνει η καρτα σου την ιδια χρονικη στιγμη.
Kalispera
Apo enan payserver exo parei to cccam.conf k to exo valei ston dm800 mou. Epeidi 8elo na valo kai sto master domatio mou (isos k sto guest room) kapoion 500ari dreambox, tous zitisa an mporoun na mou kanoun ekptosi mias k idi exo sundromi. Arni8ikan autoi kai mou zitane full sundromi gia ka8e dekti, opote 2 meres tora diavazo diafora gia n line, c line, f line kai oscam kai cccam. Exo katalabei merika k 8elo na dokimaso tin tuxi mou.
H erotisi mou einai, ti plugins 8a valo stous dektes k ti ru8miseis 8a valo ston ka8ena. (ston 800ari mou eimai me cccam 2.2.1 k doulevei super), oste na doulevoun.
K mia alli aporia...Mias k me ta pc ta pao kala, 8a mporousa na stiso kapoiou eidous server (physical i virtual), na travei tis plirofories k meta oi dm mou na travabe apo auton ?
Elpizo na min sas kourasa me tis noobikes erotiseis mou
yiannis