Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 77 of 100 FirstFirst ... 2752677275767778798287 ... LastLast
Results 761 to 770 of 1000

Thread: Μοίρασμα κάρτας - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

Member
    Uploads
    0

Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

μάλλον έχουμε τον ίδιο με τον siouri.

2. Advertise Here
    Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by falidis View Post
    Και να πουμε οτι συμβαινει μονο στα 500αρια και οχι στα hd μηχανακια.Δεν ειναι θεμα σερβερ αυτο απο οτι φαινεται.
    φιλικα
    Ayto mpori na to exigisi kapoios giati ginete?se rwtaw giati enw egw me technomate vlepw mia xara xwris kollimata,ston aderfo mou enw pairni apo ton idio servitoro me dm500 aytos exei kollimata synexeia se kapoia kanalia. k opws swsta egrapse k o Fhillip_Morris einai stin 11938 twra pou eida sto lyngsat.
    den skeftika oti mpori na ftaiei to kouti gia ayto se rwtaw mias k to anaferis.

VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Uploads
    1

Quote Originally Posted by petand View Post
    Ayto mpori na to exigisi kapoios giati ginete?se rwtaw giati enw egw me technomate vlepw mia xara xwris kollimata,ston aderfo mou enw pairni apo ton idio servitoro me dm500 aytos exei kollimata synexeia se kapoia kanalia. k opws swsta egrapse k o Fhillip_Morris einai stin 11938 twra pou eida sto lyngsat.
    den skeftika oti mpori na ftaiei to kouti gia ayto se rwtaw mias k to anaferis.
    μηπως o technomate ειναι hd και φορα enigma2

Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    μηπως o technomate ειναι hd και φορα enigma2
    Diavasa to post sou pou ekanes ligo prin postaro egw gia to enigma1 k to mgcamd.
    den einai hd o receiver alla fora enigma2 exeis dikaio.k opws les douleyi me mgcamd.
    me ccamd den yparxi ayto to provlima???

VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Uploads
    1

Quote Originally Posted by petand View Post
    Diavasa to post sou pou ekanes ligo prin postaro egw gia to enigma1 k to mgcamd.
    den einai hd o receiver alla fora enigma2 exeis dikaio.k opws les douleyi me mgcamd.
    me ccamd den yparxi ayto to provlima???
    ναι φιλε μου το προβλημα αυτο παρουυσιαζετε στους δεκτες που φορανε enigma1. αυτοι με enigma2 δεν εχουν κανενα προβλημα. το μονο προβλημα αν το πεις ετσι, ειναι οτι αυτα τα συγκεκριμενα καναλια αργουν μερικες φωρες λιγο παρα πανω να τα ανοιξουν εν σχεση με τα υπολοιπα. και οπως ειπα και στο προηγουμενο ποστ μονο οσοι δουλευουν με mgcamd. με cccam ολα δουλευουν μια χαρα

Member
    Uploads
    0

υπάρχει κάποια λύση για το παραπάνω <πρόβλημα>?

Senior Member
    Uploads
    0

Pados emena den einai thema oti kanoun perisoteri ora na aniksoun,to thema einai oti otan anigoun kai vlepo kolane...daksi meta apo ligo i an kano restart sinexizoun na paizoun alla kolane kai ade ksana....mporo na alakso to dekti mou apo mgcamd se cccam oste na min exo auto to provlima?kai an nai pos?? An den mporo tora,mporo na to po ston servitoro mou na mou to alaksei otan teliosei i sindromi mou oste na min exo auto toprovlima metepita??? Euxaristo poly !!!

Member
    Uploads
    0

δοκίμασε να βάλεις την γραμμή σου μέσα στο cccam αλλάζοντας το cws με Ν:

και ξεκίνα το cccam να δεις αμα θα παίξει και αν θα έχεις το ίδιο πρόβλημα.

Senior Member
    Uploads
    0

Na rotiso kati an kano start/restart sto dekti mou pou tresei tora me mgcamd 1.35a kai kano start/restart me cccam 2.1.3 gia na do an tha kolane pali ta kanalia pou mou kolane,yparxei periptosi na min paizei?? I na mou xathoun oi rithmiseis kai etsi an ksanakano start/restart me to mgcamd 135a na min mou fortonei ta kanalia kai na ta xaso ola??? Episis exo kai ta ksena paketa kai oxi mono tis avon...auta paizoun me cccam kai episis isxuoun ta parapano???

Member
    Uploads
    0

Den nomizo na simvi kati idietero apla iparxei periptosi epidi o server pou exis na min ipostirizi cccam na min aniksi tpt opote pas piso se mgcamd ke vlepis kanonika.pisteuo sintoma na vgi neo mgcamd pou na lini to provlima.
    gab

Quote Originally Posted by siouris View Post
    Na rotiso kati an kano start/restart sto dekti mou pou tresei tora me mgcamd 1.35a kai kano start/restart me cccam 2.1.3 gia na do an tha kolane pali ta kanalia pou mou kolane,yparxei periptosi na min paizei?? I na mou xathoun oi rithmiseis kai etsi an ksanakano start/restart me to mgcamd 135a na min mou fortonei ta kanalia kai na ta xaso ola??? Episis exo kai ta ksena paketa kai oxi mono tis avon...auta paizoun me cccam kai episis isxuoun ta parapano???

Advertise Here