Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 10 of 100 FirstFirst ... 58910111215203560 ... LastLast
Results 91 to 100 of 998

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #91
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    αφου γραφεις οτι ειναι γνησιος. εσυ του περασες σοφτ για κλωνο.με το νουλλ καλωδιο 2.20 λεπτα διαρκει η αναβαθμιση

  2. Advertise Here
  3. #92
    Senior Member
    Join Date
    22-04-2009
    Posts
    214
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by cris View Post
    αφου γραφεις οτι ειναι γνησιος. εσυ του περασες σοφτ για κλωνο.με το νουλλ καλωδιο 2.20 λεπτα διαρκει η αναβαθμιση
    Den iksera file mou oti afto to image itan gia klono.Ali fora prin kano kati ta ta diawazo dipla.

  4. #93
    Senior Member doulapa's Avatar
    Join Date
    06-10-2008
    Posts
    420
    Uploads
    13
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Paides kalispera ,

    Exome leo mia karta leo sky germanias v13 . Yparxei config gia na diavastei apo dreambox 500araki me cccam ;;

    D.

    Akyro paides paizei os exei me cccam 2.21

  5. #94
    Senior Member jon-pac's Avatar
    Join Date
    09-02-2010
    Posts
    117
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    exo enan 7020 kai thelo na graxo mia tainia,
    ean to balo na graxei tha to graxei sto skliro i sto usb pou einai kai to image.
    kai an to grafei sto usb pos to allazo na grafei sto skliro

  6. #95
    Junior Member
    Join Date
    21-12-2010
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπέρα παιδιά και από μένα...

    Νέος στο φορουμ, έχω διαβάσει πολλές χρήσιμες πληροφορίες εδώ και λίγες μέρες που γράφτηκα.

    Χθες προμηθεύτηκα ένα κλώνο 800 sim 2.01 bootloader 76 και αντιμετωπίζω πρόβλημα. Έχω κεντρική εγκατάσταση δορυφορικής και είχα συνδεδεμένο ένα κινέζο 500s όπου είχα snr 89% και agc 93%. Χθες αφού έβαλα το gm 5 πάνω στον 800, τον σύνδεσα για να αρχίσω να σετάρω. Έχω λοιπόν πρόβλημα με το σκανάρισμα του hotbird. Ενώ με τον 500 είχα ~1700 κανάλια+ραδιόφωνα, ο 800 βρίσκει μόνο 700 και δεν παίζει κανένα απολύτως, καθώς μου δείχνει snr και agc 0%.

    Οι ρυθμίσεις που δίνω στο tuner είναι: simple mode, single lnb, hotbird σα δορυφόρο, send diseqc "no" και tone amplitude 800mV που είναι default τιμή. Τα 2 τελευταία, δεν ήξερα καν τι είναι, οπότε τα άφησα όπως ήταν. Επίσης να αναφέρω ότι ο tuner είναι ο Alps BSBE2.

    Υπάρχει περίπτωση να χρειάζομαι απλώς ένα ενισχυτή σήματος και να τελειώσει εκεί το θέμα? Ή δεν είναι σύνηθες το πρόβλημα και πρέπει να αρχίσω να ψάχνω το οτιδήποτε, μέχρι να καταλήξω κάπου?

    Ευχαριστώ πολύ

  7. #96
    Junior Member
    Join Date
    15-08-2009
    Posts
    17
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Οπως είναι ξαναπακεταρισε τον και πηγαινε να παρεις τα χρηματα σου πισω απο εκει που τον πηρες, Μαλλον σου πουλησε μαπα κλωνο. Αν θες δωσε μου λεπτομεριες με pm,

  8. #97
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by schumacher_ View Post
    Καλησπέρα παιδιά και από μένα...

    Νέος στο φορουμ, έχω διαβάσει πολλές χρήσιμες πληροφορίες εδώ και λίγες μέρες που γράφτηκα.

    Χθες προμηθεύτηκα ένα κλώνο 800 sim 2.01 bootloader 76 και αντιμετωπίζω πρόβλημα. Έχω κεντρική εγκατάσταση δορυφορικής και είχα συνδεδεμένο ένα κινέζο 500s όπου είχα snr 89% και agc 93%. Χθες αφού έβαλα το gm 5 πάνω στον 800, τον σύνδεσα για να αρχίσω να σετάρω. Έχω λοιπόν πρόβλημα με το σκανάρισμα του hotbird. Ενώ με τον 500 είχα ~1700 κανάλια+ραδιόφωνα, ο 800 βρίσκει μόνο 700 και δεν παίζει κανένα απολύτως, καθώς μου δείχνει snr και agc 0%.

    Οι ρυθμίσεις που δίνω στο tuner είναι: simple mode, single lnb, hotbird σα δορυφόρο, send diseqc "no" και tone amplitude 800mV που είναι default τιμή. Τα 2 τελευταία, δεν ήξερα καν τι είναι, οπότε τα άφησα όπως ήταν. Επίσης να αναφέρω ότι ο tuner είναι ο Alps BSBE2.

    Υπάρχει περίπτωση να χρειάζομαι απλώς ένα ενισχυτή σήματος και να τελειώσει εκεί το θέμα? Ή δεν είναι σύνηθες το πρόβλημα και πρέπει να αρχίσω να ψάχνω το οτιδήποτε, μέχρι να καταλήξω κάπου?

    Ευχαριστώ πολύ
    τα 700 καναλια που βρηκες τα σκαναρισες και τα βρηκε η τα ειχε μεσα?
    οταν λες κεντρικη ποσα lnb εχει επανω? μονο 13 μοιρες εχει?

  9. #98
    Member
    Join Date
    22-07-2006
    Location
    Chalkidiki, Greece
    Posts
    79
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by kantsko View Post
    geia xara kai kali xronia
    exo ton 800 hd kai image peter pan neverland 2010.12.08 cccam 2.2.1
    to provlima ine oti den anigi to voulgaro me mia gata eno ton ollando mealli gata ola ok( ke i dio se allo receiver douleuoun)
    giati? Mporei na me voithisi kapios?
    Καλημέρα και χρόνια πολλά,
    στο 800hd δεν θα σου παίξει η γάμμα με 2.2.1 βάλε 2.1.3 ή παλιότερο προτείνω το 2.1.2 Και θα είσαι όκ με όλες τις κάρτες !

  10. #99
    Junior Member
    Join Date
    21-12-2010
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by apisteutos View Post
    Οπως είναι ξαναπακεταρισε τον και πηγαινε να παρεις τα χρηματα σου πισω απο εκει που τον πηρες, Μαλλον σου πουλησε μαπα κλωνο. Αν θες δωσε μου λεπτομεριες με pm,
    Έχεις πμ φίλε

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    τα 700 καναλια που βρηκες τα σκαναρισες και τα βρηκε η τα ειχε μεσα?
    οταν λες κεντρικη ποσα lnb εχει επανω? μονο 13 μοιρες εχει?
    Τα 809 για την ακρίβεια κανάλια που βρήκα είναι από αυτόματο σκανάρισμα του δέκτη. Βρίσκει όλο το ιταλικό πακέτο π.χ, ενώ ελληνικό τίποτα!
    Στο πιάτο έχει 1 quad lnb, με ένα μίκτη, όπου κατεβάζει σε κάθε διαμέρισμα (4 συνολικά) επίγειο + δορυφορικό σήμα και με τερματική πρίζα sat γίνεται ο διαχωρισμός του σήματος μέσα στο διαμέρισμα. Μόνο 13 μοίρες έχει

    edit: ξαναέκανα scan βάζοντας αυτό το tone amplitude στο 600mV αντί για 800 που έχει σα default επιλογή και μου βρήκε 890 κανάλια πλέον... ξέρει κανείς τι διάολο είναι αυτό? Η επιλογή αυτή δεν φαίνεται να υπάρχει ούτε καν στις ρυθμίσεις μέσα στις εικόνες που δείχνει στο βιβλίο οδηγιών, είτε του κλώνου που έχω εγώ, ούτε και στο site της dream για τον αυθεντικό...

  11. #100
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    στο tuner= προχωρημενο.κανε χειροκινητη ανευρεση των 4αρων συχ/των της κυριας. στην αναγκη αλλαξε το satellite. xml και μετα σκαναρισμα απο την αρχη

Page 10 of 100 FirstFirst ... 58910111215203560 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •