Στην επιλογή "προχωρημένο" μου βγάζει διάφορες άλλες επιλογές.
Επειδή αυτό που λες με τη χειροκίνηση ανεύρεση των 4 συχνοτήτων δεν το καταλαβαίνω, θα σου πω τι επιλογές μου δίνει (με bold είναι αυτά που επέλεξα εγώ):
Mode παραμετροποίησης: απλά/προχωρημένο/not configured
Δορυφόρος: Hotbird 6/8/9 (13.0E)
LNB: not available/LNB1/LNB2/.../LNB32
Priority: αυτόματα/0/1/.../19064
LOF: Universal LNB/C-Band/Ορισμός από το χρήστη/Unicable
Voltage Mode: Πόλωση/13V/18V
Αυξημένο Voltage: όχι/ναι
Tone Mode: μπάντα/ανοικτό/κλειστό
Diseqc mode: κανένα/1.0/1.1/1.2
Tone amplitude: 600mV/700mV/800mV/900mV/1100mV
Kita file ralista schumacher.xexe.Pigene stin *anewresi ipiresion ke stin engatastasi Tuner ke kita na alaksis tous doriforous .Diladi an ine o Astra stin porta 1 ke o Hotbird ine stin porta 2 kita na tous walis antistrofa pou simeni na walis ton Astra stin 2 ke ton Hotbird stin 1.Efxome na se woitisa.
Ksexasa na sou po meta apo afto ine logiko na ksanaskenaris tous doriforous apo tin arxi ke prepi logika na wris pano apo 3.500 kanalia.filika
Αν φορτώσω άλλο xml δηλαδή, θα ψάξει και νέους transponders? Το πρόβλημα είναι ότι δεν ψάχνει καν κάποιους συγκεκριμένους?
Επίσης, γιατί να βάλω diseqc ρύθμιση, ενώ δεν έχω εγκατεστημένο?
Έχω προσπαθήσει 100 διαφορετικούς τρόπους και αρχίζω να σκέφτομαι μήπως είναι προβληματικό το tuner...
Να το προσπαθήσω κι αυτό που λες εσύ φίλε μου, αλλά όπως είπα και στο φίλο renaultgr, εφόσον δεν έχω diseqc στην εγκατάστασή μου, μήπως είναι λάθος να το ψάξω έτσι? (θα το δοκιμάσω εννοείται)
παιδια καλησπερα εχω ενα dm500hd με image newnigma2 εχω ξεχασει το password στα plagins δεν υπαρχει το toxbox commander ουτε στην λιστα Add/remove plagins τι να κανω?
μπορει να βοηθησει καποιος? ευχαριστω.
Kita ke ego tin ixa patisi etsi opos ke esi.Piga eki pou sou ipa ke ewala tous doriforous antistrofa.Afto eksartate apo esena diladi ta dika sou *matia pos ta exis wali.Me katalawes pistewo.Opos ke na ta exis walta anapoda.Den nomizo na ine kati alo.filika
εφοσον εχεις ενα δορ/ρο hotbird οι ρυθμισεις σου ειναι οκ με το tuner.δοκιμασε μια συχ/τα χειρ/τα να δουμε η" αυτοματη ανευρεση(διεγραψε πριν την ανευρεση =ναι)--> οκ και ξεκιναει
Φίλε DOG άδειασε τα pm σου...
5 μέρες παλέυω να σου στείλω pm !!!
Τί έκανες με το BA γιατί θα με τρελάνει....Ενώ μετα την εγκατάσταση το βλέπει....αν κάνω reboot χάνεται !!
Δοκίμασα με τα 5.1.21 και το 5.1.53
Ακόμα ρε παιδεύεστε με το BA
Βάλτε το MeoBoot και καθαρίσατε
Σας δίνω το 0.94 για images με drivers και kernel σα το Gemini 5.10 και το 0.96 για τα νέα images με τους νεότερους drivers και kernel
Στη flash έχετε Gemini 5.10, απ' ότι έχετε πει
Στο φάκελο tmp βάλτε το MeoBoot και manual install από το image
Βάλτε το στικάκι πάνω και δώστε με telnet αυτή την εντολή να το κάνει format σε ext3
Πηγαίνετε μετά στα plugin και βρίσκετε το MeoBoot και το κάνετε εγκατάσταση στο στικάκιmkfs.ext3 /dev/sda1
Οι φάκελοι δημιουργούνται στο media/hdd
Στον MbootUpload βάζετε τα nfi images που θέλετε να εγκαταστήσετε και τα κάνετε εγκάτασταση μέσα από το plugin
Στο MbootM βρίσκετε τα εγκατεστημένα images με τα μενού τους
Επιλέξτε κατά την εγκατάσταση ενός image να μεταφέρονται όλα τα settings από τη flash