katafera na svisw ton kwdiko kai mpenw me dcc xwris pass kanei network ok alla apo katw moy vgazei ayto Telnet Connected
FTP Connected
Enigma2 not detected (Functionality limited)
pws tha valo diko moy pass?
passwd θα πρεπει να γραψεις ΟΧΙ passw
τιποτα δε φταιει φιλε μου εαν ειχες καρτα ird***to στο Ι θα ειχες εικονα εαν ειχες καρτα sega στο S θα ειχες εικονα. εαν ειχες καρτα Nagravision στο N θα ειχες εικονα, αφου πρωτα εχεις επιλεξει καναλι με την κωδικοποιηση I,S,N.γιαυτο τωρα κατεβασε την συχν/τα 11804 V και θα εχεις τα δυο ωραια καναλακια RA1/2 sport.ελευθερα.
afoy les oti ta afereses.......
ekanes meta reboot ton dekti? Ναί
ευχαριστώ πολύ για τι απαντήσεις νάστε καλά
καλημέρα σε όλη την παρέα,εύχομαι χρονια πολλά και καλή χρονια σε όλους.
θα ήθελα την βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που έχω με τον δεκτη μου.
Mετά τις ρυθμίσεις του ccam ο δεκτης αναγνώρισε και λειτούργησε κανονικά τον δράκο,όμως μετά από αρκετές ώρες 3-4 περίπου,σταματάει σαν να μην μπόρε να κάνει update την κάρτα.
Eτσι κάθε φορα χρειάζεται να την βάλω σε άλλο δεκτη ώστε να ξανά ανοίξει και όλα πάλι ok.
θα ήθελα λοιπόν την βοήθεια σας για να λύσω αυτό το πρόβλημα.
Nα τονίσω πως η κάρτα παίζει στο εσωτερικό reader του δεκτη
kleise to blocker sto cccam